نمایندگی آوایا در ایران – نمایندگی محصولات آوایا
آنچه خواهیم خواند
آنچه از پیش روی شما میگذرد در مورد شرکت نماینده آوایا و” نمایندگی آوایا در ایران ” است، ما در هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از راهکارهای مرکز تماس و راهکارهای مربوط به مشتریان استفاده کنند.
کالاها و محصولهای آوایا(تلفن آوایا) و راهکارهای آوایا(Avaya) نخستین بار توسط شرکت هاوش(شرکت توسعه فناوری هاوش یا آوای رسا سابق) در سال ۱۳۸۷ وارد ایران گردید و از آن زمان تاکنون بهعنوان مهمترین و اصلیترین شاخه فعالیت این شرکت در بازار ایران قرار گرفت.
نمایندگی آوایا
آوایا در ایران
شرکت هاوش، با این حالی که خود متولی ورود کالاها و راهکارهای آوایا در ایران بوده و تقریبا تمامی شرکتها و افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند را آموزش داده است، ولی ادعای هیچگونه نمایندگی آوایا در ایران را ندارد، چرا که بیش از همه با استراتژی و رویکرد شرکت آوایا (Avaya) آشنا بوده و میداند که چنین گفتههایی فقط یک دروغ آشکار است. ولی پیشینهی توسعه فناوری هاوش نشان دهندهی توانمندی این شرکت در عرضه محصولها و راهکارهای آوایا در ایران میباشد.
از آنجا که شرکت آوایا آمریکایی میباشد و با توجه به تحریمهای موجود و البته نداشتن برنامهای مشخص توسط شرکت آوایا برای فعالیت در ایران، هیچ شرکتی در کشور ما (ایران) مجوز هرگونه همکاری رسمی چه به صورت نماینده آوایا در ایران، چه به صورت همکار و به عبارتی دقیقتر بهعنوان یک شرکت ارائه دهندهی خدمات که مورد پذیرش شرکت Avaya باشد، ندارد، که البته این شرایط برای بیشتر محصولهایی که کمپانی اصلی آمریکایی است وجود دارد.
پس در صورتی که هر شخص حقیقی یا حقوقی شامل اشخاص فنی و شرکتها خود را نماینده شرکت آوایا معرفی نمودند، بدانید که این یک دروغ آشکار است.
با توجه به توضیح بالا ممکن است این نگرانی برای مشتریان ایرانی پیش آید که آیا با توجه به نداشتن پشتیبانی فنی آوایا پذیرفته شده و قابل اعتماد از سوی شرکت آوایا درست است که نسبت به خرید محصولها، کالاها و سرویسها در ایران اقدام کنند؟
ما به شما یک پاسخ رک و بیپرده میدهیم:
نمایندگی آوایا در ایران
همانگونه که بسیاری از کالاهای آمریکایی بهویژه در زمینه شبکههای کامپیوتری و سیستمهای مدیریت دادهها در کشور ما بسیار مورد توجه بوده و با توجه به این که همه میدانیم از راه کانالهای معتبر و یا نمایندگیهای رسمی پخش نمیشوند ولی همچنان مورد پذیرش عموم مردم هستند و صد البته پاسخگوی نیازهای ما در زمینههای مورد نظر بودهاند، کالاها و راهکارهای آوایا نیز میتوانند شامل چنین مواردی باشند، مشروط بر آنکه همچون همیشه از شرکتهای با پیشینهی کاری مرتبط و البته متخصص تهیه شوند.
در انتخاب یک محصول و کالا یا راهکار اگر جستجوی خریدار بر اساس ملاکهای فنی و تجاری به درستی انجام شود، بی شک میتواند کالای با اصالت و راهکارها ایمن دریافت نماید.
پس جایی برای نگرانی نیست.
نمایندگی محصولات آوایا
راه کارهای آوایا در ایران
دادهها و راهکارهای شرکت نخستین بار توسط شرکت هاوش(آوای رسا سابق) در سال ۱۳۸۷ وارد ایران گردید و از آن زمان تاکنون بهعنوان مهمترین و اصلیترین شاخه فعالیت این شرکت در بازار ایران قرار گرفت.
همانند همهی کالاها و راهکارهای جدید در ابتدا هیچ شناختی در کشور در زمینه محصولها و راه کارهای Avaya وجود نداشت و آشکار است که شرکت توسعه فناوری هاوش(آوای رسا سابق) راهی بسیار سخت و طولانی را در خصوص معرفی و عرضه محصولات Avaya و کالاهای آوایا در ایران طی کرده است. در طول این سالها یکی از مهمترین برنامههای ما، تقویت توان و تخصص فنی و پشتیبانی خود بوده است که البته با افتخار میتوان گفت در این زمینه بهخوبی موفق شده که اضافهبر بهبود سطح فنی خود به بسیاری از اشخاص فنی و شرکتهای فعال نیز در این زمینه آموزشهایی را عرضه کند که برهمین اساس در حال حاضر تقریبا همهی شرکتها و یا افرادی که در زمینه عرضه کالاها و راهکارهای آوایا در کشور مشغول هستند یا در کلاسهای آموزشی توسعه فناوری هاوش حضور داشتهاند و یا نیروهای فنی پیشین شرکت بودهاند که خود هم اکنون بهصورت مستقل در این زمینه فعالیت میکنند.

نمایندگی Avaya
برخی از این شرکتها در مقطعی نیز بهعنوان نمایندههای شرکت توسعه فناوری هاوش(آوای رسا سابق) فعالیت میکردهاند که حال با توجه به تخصصی که کسب نمودهاند بهصورت کامل مستقل وارد این زمینه شدهاند. البته درصورتی که هم اکنون نیز مورد پشتیبانی شرکت توسعه فناوری هاوش باشند، در بخش معرفی همکاران تجاری در سایت به مشتریان عزیز اطلاع داده خواهند شد، در صورتی که اینگونه نباشد مورد تایید شرکت آوای رسا نیستند.
از سال ۱۳۸۷ تاکنون صدها پروژه ویپ (VoIP)، مرکز تلفن تحت شبکه (IP-PBX) و مرکز تماس (Call Center) با استفاده از راهکارها و محصولات آوایا در ایران اجرا شدهاند که همگی از جمله پروژههای موفق در زمینه یاد شده میباشند.
شرکت توسعه فناوری هاوش (آوای رسا سابق) افتخار طراحی، تامین ابزارها و فراهم کردن ابزارها، راه اندازی، آموزش و پشتیبانی فنی را در نزدیک به ۹۹ درصد این پروژهها به انجام رسانده است.
نتیجه گیری
شرکت آوایا یکی از شرکتهای فعال در زمینه فناوری و ارتباطهای است که خدمات متنوعی از جمله شبکههای ارتباطی، سرورهای ابری، ابزارهای شبکه و امنیت شبکه را نمایش میدهد. در ایران، شرکت مجموعه هاوش بهعنوان نماینده فعال آوایا فعالیت میکند و خدمات و راهکار|های گستردهای از جمله فروش ابزارها، نصب و راهاندازی، آموزش و پشتیبانی فنی را به مشتریان خود عرضه میکند. با توجه به تخصص و تجربه موفق شرکت آوایا، خدمات عرضه شده توسط شرکت هاوش به مشتریان ایرانی، میتواند بهبود و رشد سیستمهای ارتباطی و فناوری اطلاعاتی آنها را فراهم آورد.