مقاله ها, مرکز تماس

ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات

ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات

ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات

ویدئو کنفرانس آوایا

آن چه خواهیم خواند

در مقالات قبل اشاره ای به محصولات شرکت آوایا داشتیم، کاربردها و مزایای آن در دنیای دیجیتال امروز و این که این محصول چه نقش مهمی در اراتباط بهتر شرکت ها و کسب و کارها بازی می کند. شرکت آوایا در راستای بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به کارهای سازمانی محصولات متنوعی دارد، یکی از آن محصولات ویدئو کنفرانس آوایاست که نقش مهمی در حمایت از حیوانات بازی می کند. بدین صورت که آوایا در کنار اهداف صنعتی خود، به دنبال رشد پایدار و بهبود شرایط محیط زیست نیز بوده است و سعی در کاهش آثار منفی تولیدات صنعتی دارد. بنابراین با استفاده از ویدئو کنفرانس آوایا می توان بطور دقیق در خصوص حیوانات رها شده و خیابانی و با کمک متخصصان دامپزشکی در هر مکانی که هستند، ارتباط برقرار کرده و نسبت به وضعیت سلامت حیوانات اقدامات لازم را بعمل آورد، حتی حیوانات خانگی.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند. 

ارزیابی و درمان از راه دور حیوانات با ویدئو کنفرانس آوایا

کاهش زمان پاسخ و هزینه های عملیاتی

سیدنی استرالیا، ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۵- شعبه کوئینزلند انجمن سلطنتی برای پیشگیری از خشونت به حیوانات (RSPCA کوئینزلند) در زمینه رفاه حیوانات رها شده و زخمی شده با استفاده گسترده ای از تکنولوژی ویدئو کنفرانس آوایا سرمایه گذاری کرده است. این راه حل RSPCA را قادر می سازد تا نیروی کاری متنوع خود را برای جمع آوری، مراقبت، درمان و جایگزینی حیوانات بهتر، بهینه سازد.

آژانس رفاه حیوانات طی دو سال گذشته مراقبت از تعداد قابل توجهی از حیوانات در ایالت را افزایش داده است؛ از حدود ۴۴،۰۰۰ در سال ۲۰۱۵ / ۲۰۱۴ تا بیش از ۵۱،۰۰۰ حیوان خانگی و بومی در سال ۲۰۱۶٫ این کار توسط یک تیم گسترده ای از بازرسان منطقه ای، متخصصین حیوانات، دامپزشکان و دیگر پرسنل، که با تخصص استاندارد ایالات متحده مطابقت دارند انجام گرفته است.

معرفی راه حل های پیشرفته ارتباطات مانند کنفرانس ویدئویی آوایا نقش مهمی در گسترش سطح ماموریت RSPCA داشته است.

ویدئو کنفرانس

با توجه به عملیات پراکنده جغرافیایی آن در سراسر کوئینزلند، آژانس نیاز به راه های دقیق تر برای اتصال بیش از ۳۰۰ کارمند و ارتش خود از ۵۰۰۰ داوطلب را دارد.

پیش از این، کارگران ساعت ها در سراسر کشور سفر کرده بودند تا حیوانات را ارزیابی و نجات دهند و سپس حیوانات را به مراکز مربوطه انتقال داده تا بتوانند در صورتی که منابع در این زمینه در دسترس نبود، نسبت به درمان کامل در مراکز اقدام نمایند.

RSPCA کوئینزلند با استفاده از کنفرانس ویدئویی آوایا (AVAYA) این مسئله را حل کرد، و آن یک راه حل مبتنی بر هدف است که ارتباطات قابل اعتماد را تضمین می کند.

این فن آوری تصاویر با کیفیت بالا را در یک پهنای باند پایین تر ارائه می دهد که همین امر موجب کاهش هزینه های زیرساخت شده تا سرمایه های پس انداز شده در راستای اهداف واقعی سازمان مورد استفاده واقع گردد.

ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات

با استفاده از راه حل آوایا (AVAYA)، کارکنان این موسسه می توانند به طور دقیق درخصوص حیوانات رها شده در زمان واقعی با اتصال به شعبات، دامپزشکان استرالیا یا متخصصان خارج از کشور از هر مکان، ارتباط برقرار کرده و نسبت به بررسی وضعیت این حیوانات اقدام های لازم را بعمل آورند. این امر باعث افزایش تعداد حیوانات خانگی سالم شده است. به عنوان مثال، سگ ها قبلا به یک دفتر اصلی برای فیلمبرداری منتقل می شدند و با فیلم هایی که برای ارزیابی به متخصصان ارسال می شد نسبت به بررسی وضعیت آن ها اقدام مربوطه بعمل می آمد در حالی که در شرایط کنونی و با استفاده از کنفرانس ویدئویی آوایا، RSPCA کوئینزلند به بررسی و نظارت بر حیوانات در محل زندگی واقعی آن ها می پردازد.

RSPCA کوئینزلند همچنین از کنفرانس ویدئویی آوایا برای برنامه های آموزشی خود در راستای گسترش کارکنان، داوطلبان و تیم های دامپزشکی استفاده می کند و نیاز به سفر آنها به مکان مرکزی برای شرکت در آموزش را از بین می برد.

کنفرانس ویدئویی آوایا

با استفاده از ویدیو با کیفیت بالا که شامل قابلیت اشتراک فایل و چت نیز می شود، آموزش و پرورش می تواند در زمان واقعی از سینما های اپراتور به تمام شرکت کنندگان در هر زمان و هر مکان ارائه شوند. بنابراین منابع می توانند در بهره وری سرمایه گذاری شوند تا سفر.

آژانس رفاه حیوانات فرصت های دیگر را برای استفاده از راه حل کنفرانس ویدئویی آوایا مشخص کرده است. این شامل یک برنامه آموزشی است که از طریق آن کارشناسان به صاحبان سگ کمک می کنند تا حیوانات خانگی خود را آموزش دهند و سیستم اطلاع رسانی بحران که پیام های مهم را به کارگران ارسال می کند.

موفقیت RSPCA کوئینزلند با استفاده از راه حل کنفرانس ویدئویی آوایا (AVAYA) الهام بخش دیگر شاخه های RSPCA برای ارزیابی موارد استفاده بالقوه از تکنولوژی در عملیات خود است.

نتیجه‌گیری :

ویدئو کنفرانس آوایا و حمایت از حیوانات، یک قدم مثبت در جهت افزایش حمایت از حیوانات و محیط زیست است. با برگزاری این ویدئو کنفرانس، آوایا به دنبال نشان دادن این بود که از مسائل اجتماعی و محیطی علاقه‌مند است و سعی در پشتیبانی از آن‌ها دارد. همچنین، نمایندگان آوایا قول دادند که به حمایت از حیوانات و ارائه کمک‌های مالی به سازمان‌های حمایت از حیوانات ادامه خواهند داد. این اقدامات، نشان می‌دهد که آوایا به دنبال رشد پایدار و بهبود شرایط محیط زیست است و سعی در کاهش آثار منفی تولید صنعتی دارد. با توجه به این موارد، می‌توان گفت که آوایا به عنوان یک شرکت بزرگ در صنعت تولید ویپ و ویدئو کنفرانس، نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست و حیوانات دارد.


منتشر شده در تاریخ : 1396.03.31

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید