تفاوت کالسنتر ابری با مرکز تلفن ابری: در این مقاله تفاوتهای اصلی بین کالسنتر ابری و مرکز تلفن ابری بررسی میشود. با تمرکز بر ویژگیهایی مانند مسیریابی هوشمند تماس، تعامل چندکاناله، گزارشگیری و یکپارچگی با سیستمهای CRM، کمک میکنیم مناسبترین ابزار را برای نیازهای ارتباطی کسبوکارتان انتخاب کنید.
10 KPI مهم مرکز تماس برای نظارت
10 KPI مهم مرکز تماس برای نظارت: KPIهای مرکز تماس دستاوردهای شما را اندازهگیری میکنند، زمینههای بهبود را نشان میدهند و مسئولیتپذیری را هدایت میکنند. با داشتن این بینشها، میتوانید تصمیمات استراتژیک آگاهانهای بگیرید که درآمد را برای شما و مشتریان نهایی خود افزایش میدهد.
چرا شرکتها باید این KPI های مرکز تماس را ردیابی کنند؟
مراکز تماس مدرن برای پاسخگویی سریع، حفظ کیفیت تماس و کارآمد ماندن تحت استرس شدید هستند و وضعیت برای مراکز تماس سازمانی بدتر میشود.
مراکز تماس سازمانی اغلب از نظر ظرفیت عملیاتی گسترده هستند و مدیریت آنها دشوار است. KPIهای مرکز تماس، مدیریت آنها را کمی آسانتر میکنند. بیایید به دلایلی که چرا شرکتها و کسب و کارهای بزرگ نیاز به ردیابی شاخص های عملکرد کلیدی مرکز تماس دارند، نگاهی بیاندازیم.
مشتریان از مرکز تماس چه می خواهند؟
مشتریان از مرکز تماس چه می خواهند؟ مراکز تماس معمولاً بهعنوان مراکز هزینه در نظر گرفته میشوند، اما آیا میدانستید که میتوانید تنها با افزایش تجربه مرکز تماس، مرکز خود را به یک مرکز سود تبدیل کنید؟
تحقیقات نشان میدهد که شرکتهایی که در تجربه مشتری برتری دارند، از سال 2016 رشد درآمد خود را در مقایسه با رقبای خود دو برابر کردهاند.
اما نکته اینجاست - اگر نمیدانید مشتریان شما چه میخواهند، چگونه میتوانید در تجربه مشتری برتر باشید؟ راه مخفی برای راضی نگه داشتن آنها هنگام تماس با مرکز شما چیست؟
تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس
تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس: از آنجایی که رهبران خدمات مشتری همچنان بر اهمیت تجربه مشتری تاکید میکنند، مشخص شده است که مراکز تماس باید مشارکت همدلانه و توجه به احساسات مشتری را که فراتر از پاسخهای متنی و عذرخواهیهای سطحی است، در اولویت قرار دهند.
با ظهور تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس، دوران رمزگشایی پیامهای رمزآلود و پیمایش در میدانهای مین احساسی در طول تماسهای پشتیبانی به پایان رسیده است.
این ابزار پیچیده فراتر از حدس و گمان است و از مدلهای زبانی برای رمزگشایی دقیق احساسات مشتری استفاده میکند. در نتیجه، تیمهای پشتیبانی شما میتوانند نیازهای مشتری را پیشبینی کنند و با تجزیه و تحلیل لحنهای ظریف، آهنگها و تفاوتهای زبان، ارتباطات واقعی را ایجاد کنند.
8 نکته ایجاد انگیزه در نماینده مرکز تماس
8 نکته ایجاد انگیزه در نماینده مرکز تماس: مرکز اصلی خدمات مشتریان، ارتباط است. اطمینان از اینکه نمایندگان خدمات مشتریان در بهترین وضعیت برای آسان کردن یک تعامل موفق با مشتری باشد، کلید توسعه پشتیبانی یک سازمان است. تجربه ما در اجرای تکنولوژی پشتیبانی بصری در مرکز تماسهای کوچک و بزرگ به ما دیدگاه وسیعی در مورد یکی از روشنترین فاکتورها (کارشناسهای با انگیزهای که هر روز با هدف سرکار میآیند) در موفقیت مرکز تماس داد.
چرا AVAYA IP OFFICE – آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟
چرا AVAYA IP OFFICE - آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟ در حالی که Elastix و Issabel ویژگیهای ستودنی مناسب برای مشاغل کوچک تا متوسط را ارائه میدهند، AVAYA IP Office با قابلیتهای جامع تلفن گویا، راهحلهای مرکز تماس مقیاسپذیر، و رابطهای توسعه قوی خود یک انتخاب متمایز است. برای کسب و کارهایی که به دنبال یک پلتفرم ارتباطی قابل اعتماد، مقیاسپذیر و غنی با قابلیتهای پشتیبانی و توسعه قوی هستند، آوایا آی پی آفیس، انتخاب برتر است.
بالا بردن اثربخشی ایجنت مرکز تماس
اثربخشی بالاتر ایجنت های مرکز تماس: تأثیرگذارترین عناصر هر تعامل با مشتری در مرکز تماس ، بدون توجه به موضوع یا نتیجه، شفافیت، پیشپذیری و همدلی است. اگر میل خالصانه ای برای کمک به مشتری نشان دهید و مراحلی را که قرار است برای انجام این کار بردارید شفاف باشید، انتظار او را بیشتر برآورده خواهید کرد و اثربخشی ایجنت مرکز تماس را ارائه کرده اید.
شماره گیرهای موفق تلفن Vtech
شماره گیرهای موفق: تماس های موفق و بهره وری آن در کسب و کارهای کوچک. برای مشاغل کوچک، ممکن است نیازهای خاص تری وجود داشته باشد که باید برای یافتن سیستم تلفن مناسب، مانند بودجه های محدودتر، به آن ها توجه شود. به همین دلیل است که تحقیق در مورد سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بسیار ضروری است. مدیران مشاغل کسب و کار کوچک، می خواهند سیستمی را پیدا کنند که بهترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. با ورود تلفن های هوشمند Vtech به عرصه تجارت همه کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک تغییرات زیادی در آن ها بوجود آمد. بدین صورت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، باعث جذب بیشتر مشتریان هم می شود. بنابراین باید گفت با ورود سیستم تلفن های مدرن به بازار، علاوه بر موفق بودن تماس ها، باعث رشد بهره وری در این مشاغل شد.
مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟
مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟ فرایندی که در آن تعاملات بین کارشناسان مراکز تماس کسب و کارها و مشتریان با یک استاندارد تعریف شده است. چرا که کسب و کارها بطور فزاینده ای بر سر تجربه مشتری رقابت می کنند و اگر تماس ها با کیفیت و خوب باشند و بتواند...
مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار
مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار: توانایی یک کسب و کار یا شرکت برای تبدیل مشتریان به خریداران دائمی و جلوگیری از رفتن آن ها به سمت دیگر رقبا را حفظ مشتری می گویند. حفظ مشتری نشان می دهد که آیا محصول و کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می شود، کافی است؟
ارزش داده های مرکز تماس
ارزش داده های مرکز تماس: هر تماسی که مرکز تماس دریافت می کند، انبوهی از داده ها را به همراه دارد: اطلاعات مشتری، الویت های مشتری، امتیازات رضایت مشتری و... کاری که مراکز با این داده ها انجام می دهند ارزشمند است و این کار با استفاده از فناوری و تکنولوژی..
پیاده سازی هوش مصنوعی در مرکز تماس
پیاده سازی هوش مصنوعی در مرکز تماس: بیشتر کسب و کارها دارای فرایندی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون های موجود، هم باعث بالا رفتن بهره وری شرکت ها می شوند و هم باعث بهبود کارکرد کارکنان و کارشناسان و البته رضایت مشتریان می شوند...
نرخ انتقال تماس (CTR) مرکز تماس چیست؟
نرخ انتقال تماس (CTR) یا Call Transfer Rate، درصدی از کل تماس هایی است که از یک کارشناس به کارشناس دیگر منتقل می شود. انتقال ممکن است بنا به درخواست مشتریان و تماس گیرنده با یک تیم متخصص باشد. بطور معمول نرخ انتقال تماس موضوع منفی...
قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟
قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟ در مراکز تماس، ابزاری حیاتی برای ایجاد انتظارات بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان است. شرکت ها باید بدانند برای بهبود ارتباطات، رضایت مشتری و ارائه خدمات در مراکز تماس لازم است قرارداد سطح خدمات را پیاده کنند.