آشنایی با مزیت های تلفن های گویا
آشنایی با مزیت های تلفن گویا برای اکثر شرکت ها و سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و امروزه بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا مراکز تماس خود را بهبود بخشند و یک تجربه خوب را برای مشتری ارائه دهند که این امر از طریق سیستم تلفنهای گویا IVR...
مدیریت تجربه مشتری در کسب و کار
مدیران شرکت ها و کسب و کارها باید در نظر داشته باشند که استفاده از ابزارهایی که باعث سودآوری تجاری شرکتشان شود از موضوعات مهم آنها محسوب می شود. یکی از ابزارها و نرم افزارهایی مهم و مورد استفاده شرکت ها ابزارهای CRM و CEM است که...
مزایای مرکز تماس همه کاناله Omnichannel
مرکز تماس اُمنی چنل یک نوع مرکز عملکرد خدمات مشتری است که برای مدیریت تعاملات با مشتریان از کانال های متعدد استفاده می کند. عملکرد این مرکز تماس به گونه ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می دهد به طور یکپارچه بین کانال ها...
آینده فناوری مراکز تماس
فناوری مراکز تماس بر فعالیت کارشناسان مرکز تماس تأثیر دارد. امروزه آنچه که در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها حائز اهمیت است، مراکز تماس آنهاست که لازم است کارشناسان این مراکز با تکنولوژی و فناوری های روز آشنایی کافی داشته باشند...
6 مزیت اصلی مرکز تماس ابری
6 مزیت اصلی مرکز تماس ابری : با ورود تکنولوژی و فناوری ها، تغییرات اساسی در صنعت ایجاد شد. یکی از جاهایی که تکنولوژی در آن رخنه کرد، مراکز تماس بود. چرا که مراکز تماس از جاهایی هستند که اگر مشتریان و آنها با هم ارتباط مناسب داشته باشند...
مهارت های بهبود خدمات مشتری
مهارت های بهبود خدمات مشتری از مهم ترین مسائل مربوط به خدمات مشتری است. خدمات مشتری اغلب ویترین شرکت ها هستند، چرا که تجربیات مشتریان را با مهارت و کیفیت مناسب، پشتیبانی میکنند. بنابراین خدمات مشتری یعنی خوب گوش دادن و توجه به نیازها...
مدیریت تجربه مشتری در B2B
وضوع مدیریت تجربه مشتری (CEM) و بازارهای B2B از موضوعات مهم تجارت و شرکت های بزرگ است. طی سال های گذشته مدیریت تجربه مشتری به اولویت اصلی مدیران و محققان بازاریابی در جهان تبدیل شده است، تحقیقاتی نیز در مورد مدیریت تجربه مشتری (CEM)...
تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری
تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری : در کسب و کارهای مشتری مدار، اغلب مشتریان به دنبال گزینه های برای صرفه جویی در زمانشان هستند که همچنان خدمات کارآمدی هم ارائه دهند، چرا که زمان از موضوعات بسیار مهم است و اینکه بهبود تجربه مشتری و تلفن گویا...
5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023
با استفاده از هوش مصنوعی، اتوماسیون¬ های مرکز تماس خود را ارتقاء دهند، همچنین مشتریان را بشناسند و خدمت به آنها را به عنوان یک مرکز سوددهی مورد توجه قرار دهند. علاوه بر موارد ذکر شده از مراکز تماس همه کاناله و سیستم های راه دور در مراکز تماس...
شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟
یکی از شاخص های کلیدی مرکز تماس، تکنولوژی و فناوری است. روندهای اخیر در فناوری مرکز تماس، مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی، جریان تماس روزانه کسب و کارهای کوچک را بسیار منظم تر و مدیریت آن را آسان تر کرده است. پس بهره گیری از ویژگی های...
راهکارهای افزایش رضایت مشتری
مدیران شرکت ها و سازمان ها باید بدانند که تقویت روابط قوی با مشتری باعث بهبود رضایت مندی آنها می شود. در نتیجه بهبود رضایت مشتریان باعث رونق و رشد کسب کارها می شود که چندین راهکار برای افزایش رضایت مشتری در نظر گرفته شده است...
آشنایی با مرکز تماس هیبریدی
مرکز تماس هیبریدی یک مرکز تماس ترکیبی با قابلیت و مبتنی بر ابر است. در این مدل های جدید نیروی کار به کارمندان و کارکنان آزادی کامل می¬ دهد تا انتخاب کنند چه زمانی و کجا بهترین عملکرد را داشته باشند که در نتیجه هم برای رفاه کارمندان مفید است...
چالش های صنعت مرکز تماس
خدمات مرکز تماس، صنعت مراکز تماس یکی از قدرتمندترین بخش هایی است که طی سال های گذشته به بسیاری از کشورها طور عمده به اقتصاد بسیاری از کشورهای آسیایی کمک کرده است. علی رغم تصور عموم مردم هزینه های مراکز بسیار بالاست و مدیران ارشد این مراکز...
راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس
راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس : بهبود تجربه مرکز تماس به معنای تماسی است که بین مشتری و مراکزی که خدمات مشتری ارائه می دهند، برقرار می شود. این تماس¬ها از طرق مختلف مانند چت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و... انجام پذیر است...
کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری
تحقیق و دانستن نکاتی در مورد مرکز تماس، کارکرد آنها و همچنین جلب رضایت مشتری برای مدیران و کارشناسان مرکز تماس بسیار ضروری و مفید است. نوآوری و فرصت¬های زیادی در مراکز تماس وجود دارد که شرکت¬ها می¬توانند ...از آنها برای بهبود خدمات خود بهره ببرند