شاخص های اصلی تجربه مشتری

شاخص های اصلی تجربه مشتری

یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری است که یک محرک کلیدی برای رضایت، وفاداری و حفظ مشتری محسوب می شود. این موضوع برای بیشتر مراکز داد و ستد و شرکت ها حائز اهمیت است.یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری…

مزایای مرکز تماس مجازی

مزایای مرکز تماس مجازی

در سال های گذشته صنعت مرکز تماس به طور فزاینده ای رشد داشته است و این رشد بخاطر تغییراتی است که در تکنولوژی و فناوری، رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده مانند مشتریان بوجود آمده است….

دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

از دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، تعامل مناسب بین آنهاست. مدیران مشاغل و کسب و کارها می بایست با نیاز مشتریان و خواسته های آنها آشنا باشند و با استفاده از ابزار و راه های مختلف به آنها پاسخ دهند…

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی

بهینه سازی نیروی کار یا WFO توانست به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند تا با رویکرد جدیدی از مفاهیم نیروی کار وارد بازار شود. بهینه سازی نیروی کار مجموعه وسیعی از ابزارها، فناوری و فرآیندهاست، که این ابزارها برای افزایش بهره وری، کیفیت و کارایی استفاده می شوند…

برون سپاری مراکز تماس

برون سپاری مراکز تماس

برون سپاری مرکز تماس یکی از استراتژیک ترین تصمیمات تجاری کسب و کارهاست. مراحل برون سپاری مراکز تماس به مدیران شرکت ها و کسب و کارها این اجازه را می دهد که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند…

تفاوت بین داده ها و مدیریت مشتری

تفاوت بین داده ها و مدیریت مشتری

CDP پلتفرم داده های مشتری است و ابزاری است مناسب بازاریابان برای ارتباط با مشتریان. پلتفرم داده ها و مدیریت مشتریان باعث یکپارچه سازی کانال های مختلف به منظور بهینه سازی زمان بندی و هدف گیری پیام ها و پیشنهادهای مشتریان در کسب و کارها می شود…

شش مورد از سختی کار در مراکز تماس

شش مورد از سختی کار در مراکز تماس

کارشناسان مرکز تماس روزانه با موقعیت های استرس زا، حجم تماس های زیاد و اغلب مشتریان حساس و پرتوقع سر و کار دارند. معمولا کار کارشناسان مرکز تماس زیاد و تکراری است و سطح دستمزدشان پائین است، همچنین بخاطر سیاست های غلط مدیران …

چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022

چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022

چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022، باید دانست که مراقبت از مشتری یک فرصت برای مدیران شرکت هاست، چرا که آنها می دانند اگر فناوری و تکنولوژی با نیروهای با استعداد و البته مدیریت صحیح ترکیب شود باعث سوددهی و درآمد بالا، بهبود رضایت شغلی…

تجارت کسب و کار و مصرف کننده

تجارت کسب و کار و مصرف کننده

تجارت کسب و کار و مصرف کننده و خدمات مشتری یکی از مهم ترین مباحث و کارکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ هستند. باید در نظر داشت بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ علاوه بر تعاملات تجاری گسترده و زیادی که با هم دارند (B2B) گاهی برای ادامه حیات…

آشنایی با مزیت های تلفن های گویا

آشنایی با مزیت های تلفن های گویا

آشنایی با مزیت های تلفن گویا برای اکثر شرکت ها و سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و امروزه بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا مراکز تماس خود را بهبود بخشند و یک تجربه خوب را برای مشتری ارائه دهند که این امر از طریق سیستم تلفنهای گویا IVR…

مدیریت تجربه مشتری در کسب و کار

مدیریت تجربه مشتری در کسب و کار

مدیران شرکت ها و کسب و کارها باید در نظر داشته باشند که استفاده از ابزارهایی که باعث سودآوری تجاری شرکتشان شود از موضوعات مهم آنها محسوب می شود. یکی از ابزارها و نرم افزارهایی مهم و مورد استفاده شرکت ها ابزارهای CRM و CEM است که…

مزایای مرکز تماس همه کاناله

مزایای مرکز تماس همه کاناله

مرکز تماس اُمنی چنل یک نوع مرکز عملکرد خدمات مشتری است که برای مدیریت تعاملات با مشتریان از کانال­ های متعدد استفاده می­ کند. عملکرد این مرکز تماس به گونه­ ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می­ دهد به طور یکپارچه بین کانال­ ها…

آینده فناوری مراکز تماس

آینده فناوری مراکز تماس

فناوری مراکز تماس بر فعالیت کارشناسان مرکز تماس تأثیر دارد. امروزه آنچه که در بسیاری از شرکت ­ها و سازمان­ ها حائز اهمیت است، مراکز تماس آنهاست که لازم است کارشناسان این مراکز با تکنولوژی و فناوری­ های روز آشنایی کافی داشته باشند…