انواع CRM و مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
انواع CRM و مدل های مدیریت ارتباط با مشتری: انواع سی آر ام و اهداف CRM از موضوعات مهم خدمات مشتری است. سی آر ام مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است و سیستمی برای مدیریت بهتر با مشتریان است. از این نرم افزار می توان برای تعاملات، داده ها...
CRM چیست؟ مدیریت ارتباط با مشتری
CRM چیست؟ CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات کسب و کارها با مشتریان بالقوه است. سی آر ام به سازمان ها کمک می کند تا:
- فراینده ها را ساده کرده
- باعث ایجاد روابط با مشتری شده
- افزایش فروش
- بهبود خدمات مشتری
فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری
فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری دارای پلتفرم هایی هستند که هدفشان ارائه بهتر پشتیبانی به مشتریان است. شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین روش های تاثیرگذار فناوری بر خدمات مشتری، افزایش گزینه های سلف سرویس به مشتریان است که می تواند باعث...
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – اهداف نرم افزار سی آر ام : اهداف CRM چیست و چه مراحلی دارد. بطور خلاصه 5 هدف CRM می تواند موارد زیر باشد:
CRM یا Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است...
مراکز تماس هوشمند
بسیاری از کارشناسان این صنعت به آینده مراکز تماس هوشمند بسیار خوشبین هستند چرا که دارای مزایای زیادی است از جمله:
• Smart call center به سمت شخصی سازی و ارتباطات فردی حرکت می کنند...
5 مرحله سفر مشتری
5 مرحله سفر مشتری: Customer Journey به فرایندی گفته می شود که یک مشتری با شما و خدمات شما آشنا شده، سپس تا مرحله خرید پیش می رود که شامل :
• آگاهی
• توجه
• خرید
• حفظ
• وفاداری می باشد.
شماره گیرهای خروجی دایالر Dialer
شماره گیرهای خروجی دیالر Dialer : دیالر یا شماره گیرهای خروجی برای خودکار کردن شماره گیری تلفن مشتریان و دسته بندی این تماس ها استفاده می شود. از کارکردهای شماره گیرهای خروجی می توان به بالا بردن نرخ بهره وری کارشناسان مراکز تماس و ...
روند برتر فناوری مرکز تماس
روند برتر فناوری مرکز تماس : تکنولوژی مرکز تماس با فعال کردن مسیریابی مشتری کار می کند. این ویژگی مسیرهای هوشمندی هستند برای تطبیق مشتریان با بخش ها و قسمت هایی که مربوط به کارشناسان است. برای این کار مراکز تماس...
9 نکته ارائه خدمات به مشتریان
9 نکته ارائه خدمات به مشتریان :
• شناخت محصول
• ارتباط دوستانه
• آموزش نیروها
• قدردانی از مشتری
• بازخورد
• داشتن رفتار محترمانه
• گوش دادن مستمر
• پاسخ گو بودن
• استفاده بهینه از بازخورد مشتریان
مزایای مدیریت تجربه مشتری
مزایای مدیریت تجربه مشتری : مدیریت تجربه مشتری مدیریت تجربه مشتری که اغلب CXM یا CEM (Customer Experience Management) نامیده می شود، سیستمی از استراتژی و فناوری های بازاریابی است که بر تعامل، رضایت و تجربه مشتری تمرکز دارد...
مزایای تلفن VoIP
مزایای تلفن VoIP : پرسش این است که مزایای تلفن VoIP چیست و چه کاربردی دارند. طی سال های اخیر صنعت مخابرات و تلفن متحول شد و از سیستم های سنتی به سمت تلفن های اینترنتی رفت. در اصطلاح به تلفن های اینترنتی VoIP می گویند که دارای مزایای...
وفاداری مشتری در مراکز تماس
وفاداری مشتری در مراکز تماس : مدیریت تجربه مشتری باعث ایجاد وفاداری مشتری در مراکز تماس می شود که یکی از موضوعات حساس و مهم همه شرکت ها و کسب و کارهاست. مشتری وفادار کسی است که بطور مداوم از مرکز مورد نظر خود خرید کند...
هفت مزیت تلفن گویا و بهبود تجربه مشتری
تلفن گویا باید دارای مزایای زیادی باشد و هفت مزیت تلفن گویا و بهبود تجربه مشتری می تواند تجربه خوبی برای شرکت هایی به ارمغان بیاورد که به دنبال تجارت کلان هستند. پس انتظار می رود کارشناسان با توانایی هایی که دارند و با استفاده از ابزارهایی مانند تلفن گویا...
موارد راه اندازی مرکز تماس
موارد راه اندازی مرکز تماس : بسیاری از شرکت ها و مراکز داد و ستد باید در مورد مراکز تماس اطلاعات کافی داشته باشند و موارد راه اندازی مرکز تماس و چگونگی انجام عملیاتی آن را با رعایت همه جوانب و با دقت تمام در نظر داشته باشند. مواردی مانند بودجه و هزینه ها،...
تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشتریان
تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشتریان قابل انکار نیست. چرا که شرکت ها برای فروش محصولات خود می بایست با مشتریان ارتباط مناسب برقرار کنند. ایجاد ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان از عوامل موفقیت و رشد شرکت هاست و در صورتی که این تعامل به خوبی...