Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از راه اندازی مراکز تماس و پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

با استفاده از هوش مصنوعی، اتوماسیون¬ های مرکز تماس خود را ارتقاء دهند، همچنین مشتریان را بشناسند و خدمت به آنها را به عنوان یک مرکز سوددهی مورد توجه قرار دهند. علاوه بر موارد ذکر شده از مراکز تماس همه کاناله و سیستم های راه دور در مراکز تماس…

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟

یکی از شاخص های کلیدی مرکز تماس، تکنولوژی و فناوری است. روندهای اخیر در فناوری مرکز تماس، مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی، جریان تماس روزانه کسب و کارهای کوچک را بسیار منظم ­تر و مدیریت آن را آسان ­تر کرده است. پس بهره­ گیری از ویژگی ­های…

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی - hybrid call center

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی

مرکز تماس هیبریدی یک مرکز تماس ترکیبی با قابلیت و مبتنی بر ابر است. در این مدل های جدید نیروی کار به کارمندان و کارکنان آزادی کامل می¬ دهد تا انتخاب کنند چه زمانی و کجا بهترین عملکرد را داشته باشند که در نتیجه هم برای رفاه کارمندان مفید است…

چالش های صنعت مرکز تماس

چالش های صنعت مرکز تماس

خدمات مرکز تماس، صنعت مراکز تماس یکی از قدرتمندترین بخش هایی است که طی سال های گذشته به بسیاری از کشورها طور عمده به اقتصاد بسیاری از کشورهای آسیایی کمک کرده است. علی رغم تصور عموم مردم هزینه های مراکز بسیار بالاست و مدیران ارشد این مراکز…

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس : بهبود تجربه مرکز تماس به معنای تماسی است که بین مشتری و مراکزی که خدمات مشتری ارائه می دهند، برقرار می شود. این تماس¬ها از طرق مختلف مانند چت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و… انجام پذیر است…

کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری

کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری

تحقیق و دانستن نکاتی در مورد مرکز تماس، کارکرد آنها و هم‌چنین جلب رضایت مشتری برای مدیران و کارشناسان مرکز تماس بسیار ضروری و مفید است. نوآوری و فرصت¬های زیادی در مراکز تماس وجود دارد که شرکت¬ها می¬توانند …از آنها برای بهبود خدمات خود بهره ببرند

مرکز تماس و دستاوردهای آن

آناتومی ایجنت مرکز تماس

آناتومی ایجنت مرکز تماس : آناتومی یک نماینده مرکز تماس شامل مهارت های ارتباطی قوی، دانش محصول و خدمات، مهارت های حل مسئله، توانایی های چندوظیفه ای و هوش هیجانی است. با داشتن این مهارت ها و ویژگی ها، نمایندگان مرکز تماس می توانند

مرکز تماس و دستاوردهای آن

مرکز تماس و دستاوردهای آن

مرکز تماس و دستاوردهای آن : مراکز تماس به بخشی ضروری از بسیاری از مشاغل تبدیل شده اند، زیرا آنها یک نقطه تماس مهم بین مشتریان و شرکت ها را فراهم می کنند. مراکز تماس می توانند طیف گسترده ای از سوالات مشتری، از اطلاعات محصول گرفته تا پشتیبانی فنی…

افزایش کارآیی و کاهش هزینه در مرکز تماس

افزایش کارآیی و کاهش هزینه در مرکز تماس

افزایش کارآیی و کاهش هزینه در مرکز تماس : در نتیجه افزایش کارایی و کاهش هزینه ها در مراکز تماس مستلزم پیاده سازی فناوری، بهینه سازی فرآیندها، ارائه آموزش نماینده و اندازه گیری عملکرد است. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، مراکز تماس می توانند عملکرد…

مدیریت نیروی کار در مرکز تماس

مدیریت نیروی کار در مرکز تماس WFM

مدیریت نیروی کار در مرکز تماس : مدیرانی که هر نسلی از کارکنان خود را تشویق می کنند تا نقاط قوت و مزایای منحصر به فرد خود را به عرصه ی کار بیاورند، نه تنها به بهره وری بیش تری خواهند رسید بلکه محیط تیمی بزرگ تری خواهند ساخت تا گروه های سنی مختلف…

سال ۱۴۰۰ و مدیریت مرکز تماس

سال 1400 و مدیریت مرکز تماس

سال ۱۴۰۰ و مدیریت مرکز تماس : در سال 1400 شرکت‌ها باید به دنبال رویکردهای مدیریتی جدید در مدیریت مرکز تماس خود باشند. با توجه به اهمیت مدیریت مرکز تماس و نقش آن در بهبود خدمات به مشتریان، شرکت‌ها باید به دنبال بهبود فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان…

مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel

مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel

مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel : مقایسه میان راه کارهای مبتنی بر تکنولوژی و کارآمد در عرصه کسب و کارهای موجود در بازار دنیا بر دو پایه نگاه فنی و نگاه کاربری صورت می پذیرد، آن چه در نگاه فنی بیش تر مورد ارزیابی است شاخص هایی…

شرح وظایف اپراتور مرکز تماس

شرح وظایف اپراتور مرکز تماس

شرح وظایف اپراتور مرکز تماس : کارشناسان مرکز تماس نقش مهمی در ارائه خدمات عالی به مشتریان دارند. شرح وظایف اپراتور مرکز تماس شامل پاسخگویی به تماس ها، حل و فصل شکایات مشتریان، ارائه اطلاعات محصول و خدمات و مستندسازی تعاملات مشتریان است…

نرخ رها کردن تماس و راه کارها

نرخ رها کردن تماس و راه کارها

درصد نرخ تماس های رها شده از فرمول زیر محاسبه می شود:
درصد رها کردن= (تعداد کل تماس های ورودی – تعداد تماس های رها شده در X ثانیه – تعداد کل تماس های پاسخ داده شده) تقسیم بر (تعداد کل تماس ها – تعداد کل تماس های رها شده در X ثانیه) ضربدر ۱۰۰ …

ایجنت در مراکز تماس ترکیبی

ایجنت در مراکز تماس ترکیبی

ایجنت در مراکز تماس ترکیبی : در بسیاری از مراکز تماس ترکیبی جریان کار بدین صورت است که در زمان هایی که تعداد تماس های ورودی کاهش می یابد، مرکز تماس بصورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس های خروجی نموده و آن ها را به ایجنت ها متصل می کند که…