Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از راه اندازی مراکز تماس و پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

کیفیت اولین تماس

کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟

کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟ FCR مخفف First Contact Resolution است. به معنای نرخ وضوح تماس و کیفیت اولین تماس هاست. پرسش این است که کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟ و چگونگی بهبود بخشیدن به FCR چه مراحلی دارد. باید گفت که تفکیک تماس اول…

CSAT چیست

CSAT چیست؟ فرمول محاسبه شاخص رضایت مشتری

CSAT چیست؟ فرمول محاسبه شاخص رضایت مشتری: CSAT یعنی رضایت مشتری. رضایت مشتری را می توان بعنوان یک نگرش کلی مشتری نسبت به ارائه دهنده خدمات، یا یک واکنش عاطفی به تفاوت بین آن چه مشتریان پیش بینی می کنند و…

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (AHT) مرکز تماس

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (AHT) مرکز تماس: برنامه ایست که با آن می توان میانگین و مدت زمان پاسخگویی بین کارشناسان و مشتریان را ارزیابی کرد. بنابراین میانگین زمان رسیدگی تماس یکی از مشخصه های اصلی عملکرد مرکز تماس و خدمات مشتری …

تماس گرم

تماس گرم چیست؟ (Warm Calling)

تماس گرم چیست؟ یا Warm Calling به چه تماس هایی می گویند و چه کاربردهایی دارد؟ باید در نظر داشت که وارم کالینگ تماسی است که قبل از ایجاد ارتباط، بین کارشناسان و مشتریان یک آشنایی وجود داشته است. برخلاف تماس سرد که از قبل هیچ برنامه ریزی…

VoIP چیست

VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟

VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟ و در کجا کاربرد دارد. در پاسخ این افراد باید گفت که تلفن VoIP یا Voice over Internet Protocol یک تلفن اینترنتی است که بر روی شبکه های اینترنتی IP کار می کند و پیام های صوتی را از طریق اینترنت رد و بدل می کنند. چند سالی است که با ورود تکنولوژی و فناوری به حوزه های مختلف کسب و کار و زندگی مردم، تلفن های اینترنتی جایگزین تلفن های سنتی یا آنالوگ شدند.

ویژگی های CRM

ویژگی های CRM

ویژگی های CRM: مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به معنای چگونگی ارتباط با مشتری است. در این بخش که دارای انواع و اهداف مختلف است، ویژگی هایی هم دارد که باید خاطر نشان کرد که ویژگی های CRM مختلف هستند و اگر به درستی به آن پرداخته شود و به وقع و بجا به نیاز مشتریان پاسخ داده شود هم باعث حفظ مشتری و هم باعث وفاداری آن ها شده و هم برای شرکت ها و سازمان ها سودآور هستند.

مجازی سازی چیست

مجازی سازی چیست؟

مجازی سازی چیست؟ آشنایی با مجازی سازی و تعریف مجازی سازی : آشنایی با مجازی سازی و مفاهیم و الگوهای آن از اساسی ترین موضوعاتی است که می بایست کسانی که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اطلاع داشته باشند…

انواع CRM

انواع CRM و مدل های مدیریت ارتباط با مشتری

انواع CRM و مدل های مدیریت ارتباط با مشتری: انواع سی آر ام و اهداف CRM از موضوعات مهم خدمات مشتری است. سی آر ام مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است و سیستمی برای مدیریت بهتر با مشتریان است. از این نرم افزار می توان برای تعاملات، داده ها…

فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری

فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری

فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری دارای پلتفرم هایی هستند که هدفشان ارائه بهتر پشتیبانی به مشتریان است. شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین روش های تاثیرگذار فناوری بر خدمات مشتری، افزایش گزینه های سلف سرویس به مشتریان است که می تواند باعث…

شماره گیرهای خروجی دایالر Dialer

شماره گیرهای خروجی دایالر Dialer

شماره گیرهای خروجی دیالر Dialer : دیالر یا شماره گیرهای خروجی برای خودکار کردن شماره گیری تلفن مشتریان و دسته بندی این تماس ها استفاده می شود. از کارکردهای شماره گیرهای خروجی می توان به بالا بردن نرخ بهره وری کارشناسان مراکز تماس و …

روند برتر فناوری مرکز تماس

روند برتر فناوری مرکز تماس

روند برتر فناوری مرکز تماس : تکنولوژی مرکز تماس با فعال کردن مسیریابی مشتری کار می کند. این ویژگی مسیرهای هوشمندی هستند برای تطبیق مشتریان با بخش ها و قسمت هایی که مربوط به کارشناسان است. برای این کار مراکز تماس…

مزایای تلفن VoIP

مزایای تلفن VoIP

مزایای تلفن VoIP : پرسش این است که مزایای تلفن VoIP چیست و چه کاربردی دارند. طی سال های اخیر صنعت مخابرات و تلفن متحول شد و از سیستم های سنتی به سمت تلفن های اینترنتی رفت. در اصطلاح به تلفن های اینترنتی VoIP می گویند که دارای مزایای…

موارد راه اندازی مرکز تماس

موارد راه اندازی مرکز تماس

موارد راه اندازی مرکز تماس : بسیاری از شرکت ها و مراکز داد و ستد باید در مورد مراکز تماس اطلاعات کافی داشته باشند و موارد راه اندازی مرکز تماس و چگونگی انجام عملیاتی آن را با رعایت همه جوانب و با دقت تمام در نظر داشته باشند. مواردی مانند بودجه و هزینه ها،…

مزایا و چالش های برون سپاری

مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس

مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس: برون سپاری یا Outsourcing به واگذاری انجام فرایندها، کوچک سازی و چابک کردن سازمان، کاهش و کنترل هزینه ها، دسترسی به منابع غیر داخلی، تقسیم ریسک به یک تامین کننده خارجی برای بهبود عملکرد شرکت و سازمان ها گفته می شود…