شماره گیرهای خروجی دایالر Dialer

شماره گیرهای خروجی دایالر Dialer

شماره گیرهای خروجی دیالر Dialer : دیالر یا شماره گیرهای خروجی برای خودکار کردن شماره گیری تلفن مشتریان و دسته بندی این تماس ها استفاده می شود. از کارکردهای شماره گیرهای خروجی می توان به بالا بردن نرخ بهره وری کارشناسان مراکز تماس و …

روند برتر فناوری مرکز تماس

روند برتر فناوری مرکز تماس

روند برتر فناوری مرکز تماس : تکنولوژی مرکز تماس با فعال کردن مسیریابی مشتری کار می کند. این ویژگی مسیرهای هوشمندی هستند برای تطبیق مشتریان با بخش ها و قسمت هایی که مربوط به کارشناسان است. برای این کار مراکز تماس…

9 نکته ارائه خدمات به مشتریان

9 نکته ارائه خدمات به مشتریان

9 نکته ارائه خدمات به مشتریان :
• شناخت محصول
• ارتباط دوستانه
• آموزش نیروها
• قدردانی از مشتری
• بازخورد
• داشتن رفتار محترمانه
• گوش دادن مستمر
• پاسخ گو بودن
• استفاده بهینه از بازخورد مشتریان

مزایای مدیریت تجربه مشتری

مزایای مدیریت تجربه مشتری

مزایای مدیریت تجربه مشتری : مدیریت تجربه مشتری مدیریت تجربه مشتری که اغلب CXM یا CEM (Customer Experience Management) نامیده می شود، سیستمی از استراتژی و فناوری های بازاریابی است که بر تعامل، رضایت و تجربه مشتری تمرکز دارد…

مزایای تلفن VoIP

مزایای تلفن VoIP

مزایای تلفن VoIP : پرسش این است که مزایای تلفن VoIP چیست و چه کاربردی دارند. طی سال های اخیر صنعت مخابرات و تلفن متحول شد و از سیستم های سنتی به سمت تلفن های اینترنتی رفت. در اصطلاح به تلفن های اینترنتی VoIP می گویند که دارای مزایای…

وفاداری مشتری در مراکز تماس

وفاداری مشتری در مراکز تماس

وفاداری مشتری در مراکز تماس : مدیریت تجربه مشتری باعث ایجاد وفاداری مشتری در مراکز تماس می شود که یکی از موضوعات حساس و مهم همه شرکت ها و کسب و کارهاست. مشتری وفادار کسی است که بطور مداوم از مرکز مورد نظر خود خرید کند…

هفت مزیت تلفن گویا و بهبود تجربه مشتری

هفت مزیت تلفن گویا و بهبود تجربه مشتری

تلفن گویا باید دارای مزایای زیادی باشد و هفت مزیت تلفن گویا و بهبود تجربه مشتری می تواند تجربه خوبی برای شرکت هایی به ارمغان بیاورد که به دنبال تجارت کلان هستند. پس انتظار می رود کارشناسان با توانایی هایی که دارند و با استفاده از ابزارهایی مانند تلفن گویا…

موارد راه اندازی مرکز تماس

موارد راه اندازی مرکز تماس

موارد راه اندازی مرکز تماس : بسیاری از شرکت ها و مراکز داد و ستد باید در مورد مراکز تماس اطلاعات کافی داشته باشند و موارد راه اندازی مرکز تماس و چگونگی انجام عملیاتی آن را با رعایت همه جوانب و با دقت تمام در نظر داشته باشند. مواردی مانند بودجه و هزینه ها،…

تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشتریان

تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشتریان

تاثیر رسانه های اجتماعی بر مشتریان قابل انکار نیست. چرا که شرکت ها برای فروش محصولات خود می بایست با مشتریان ارتباط مناسب برقرار کنند. ایجاد ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان از عوامل موفقیت و رشد شرکت هاست و در صورتی که این تعامل به خوبی…

مزایا و چالش های برون سپاری

مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس

مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس: برون سپاری یا Outsourcing به واگذاری انجام فرایندها، کوچک سازی و چابک کردن سازمان، کاهش و کنترل هزینه ها، دسترسی به منابع غیر داخلی، تقسیم ریسک به یک تامین کننده خارجی برای بهبود عملکرد شرکت و سازمان ها گفته می شود…

مرکز تماس چند کاناله

مرکز تماس چند کاناله

مرکز تماس چند کاناله یا به عبارت دیگر Multi channel call center شامل کانال هایی مانند: تلفن VOIP، پیام کوتاه، ایمیل، چت وب و ویدئو است که همه آن ها در عین مستقل بودن از طریق یک سرور مرکزی در دسترس هستند. این کانال ها قابلیت هایی مانند تجزیه و تحلیل…

مدیریت داده های مشتری

مدیریت داده های مشتری CDM

مدیریت داده های مشتری CDM یا Customer data management یک اصطلاح کلی برای استراتژی، ابزارها، فرآیندها و استانداردهایی است که اکثر شرکت ها و کسب و کارها از آن استفاده می کنند. مدیریت داده های مشتری هم چنین شامل جمع آوری، ذخیره سازی، سازماندهی…

انتقال مرکز تماس به فضای ابری

انتقال مرکز تماس به فضای ابری

در موضوع انتقال مرکز تماس به فضای ابری می توان گفت سرویس های مبتنی بر فضای ابری یا مراکز تماس ابری یک پلتفرم قابل دسترسی وب هستند که برای مدیریت کردن همه تماس ها هم چنین تعاملات با مشتریان طراحی شده است. از این رو موضوعاتی مانند…