مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس
مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس: برون سپاری یا Outsourcing به واگذاری انجام فرایندها، کوچک سازی و چابک کردن سازمان، کاهش و کنترل هزینه ها، دسترسی به منابع غیر داخلی، تقسیم ریسک به یک تامین کننده خارجی برای بهبود عملکرد شرکت و سازمان ها گفته می شود...
مرکز تماس چند کاناله Multi Channel Call Center
مرکز تماس چند کاناله یا به عبارت دیگر Multi channel call center شامل کانال هایی مانند: تلفن VOIP، پیام کوتاه، ایمیل، چت وب و ویدئو است که همه آن ها در عین مستقل بودن از طریق یک سرور مرکزی در دسترس هستند. این کانال ها قابلیت هایی مانند تجزیه و تحلیل...
مدیریت داده های مشتری CDM
مدیریت داده های مشتری CDM یا Customer data management یک اصطلاح کلی برای استراتژی، ابزارها، فرآیندها و استانداردهایی است که اکثر شرکت ها و کسب و کارها از آن استفاده می کنند. مدیریت داده های مشتری هم چنین شامل جمع آوری، ذخیره سازی، سازماندهی...
انتقال مرکز تماس به فضای ابری
در موضوع انتقال مرکز تماس به فضای ابری می توان گفت سرویس های مبتنی بر فضای ابری یا مراکز تماس ابری یک پلتفرم قابل دسترسی وب هستند که برای مدیریت کردن همه تماس ها هم چنین تعاملات با مشتریان طراحی شده است. از این رو موضوعاتی مانند...
اتوماسیون رباتیک و مراکز تماس
شاید بتوان گفت یکی از تأثیرات عمده تکنولوژی بر پیکره هوش مصنوعی بوده است. هوش مصنوعی با ورود به بخش های وسیعی از صنعت، تغییرات عمده و شگرفی را ایجاد کرده است که یکی از آن مکان ها، مراکز تماس است. تکنولوژی توانسته جایگزین بسیار خوب و...
شش گام بهبود مهارت های خدمات مشتری
شش گام بهبود مهارت های خدمات مشتری : تقویت مهارت های خدمات مشتری بسیار حائز اهمیت است. مهارت هایی مانند: همدلی، صبر، اخلاق کاری، داشتن دانش کافی، تعامل صحیح با مشتری و موارد اینچنینی از موضوعات مهم مهارت های اصلی خدمات مشتری است...
شاخص های کلیدی عملکرد KPI
KPI چیست؟ KPI، شاخص های کلیدی عملکرد است. سیستم های نظارتی، برای نظارت بر شاخص های کلیدی عملکرد به شرکت ها کمک می کند تا پیشرفت به سمت اهداف فروش، بازاریابی و بهبود خدمات مشتری را شناسایی کنند...
مهارت های کارشناسان مرکز تماس
مهارت های کارشناسان مرکز تماس و کار در مرکز تماس call center بسیار زیاد است که چهارده مهارت اصلی کارشناسان مرکز تماس اهمیت ویژه ای دارند، مانند: ارتباط موثر، دانش کافی، صبوری، همدلی و...
دلایل اهمیت تعامل با مشتری
تعامل با مشتری به رابطه بین مصرف کننده یا مشتریان و شرکت ها گفته می شود. این کار از طریق کانال های مختلف امکان پذیر است، از جمله: ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد، خرید مجدد و موارد دیگر...
شش راه بهبود ارتباط مدیران با مشتری
آن چه در ارتباط مؤثر بین مدیران کسب و کار و مشتریان مهم است ارتباط درست با مشتریان است که این امر از طریق شناخت نیازهای آن ها بدست می آید. باید گفت که مشتریان راضی+مشتریان تکراری و همیشگی= منجر به درآمدزایی بیشتر است و...
تاثیر فناوری مرکز تماس بر تجارت
تکنولوژی مراکز تماس و تجارت یکی از دغدغه ها و موضوعاتی است که ذهن بسیاری از مدیران شرکت ها را به خود درگیر کرده است. با ورود تکنولوژی به بازار تجارت، شیوۀ کار کسب و کارها و شرکت ها نیز بسیار پیچیده شد و تغییرات عمده ای در فن آورری مراکز تماس بوجود آمد...
تلفن های تحت شبکه IP Phone
تلفن های تحت شبکه IP Phone، با پشتیبانی از پروتکل های IP و در قالب تلفن های تحت شبکه تولید می شوند. تلفن های IP در شبکه تلفن های VOIP استفاده می شوند که دارای تجهیزاتی با پشتیبانی از پروتکل های SIP، قابلیت تماس و انتقال تصویر بر بستر IP و همچنین اینترنت...
انواع مراکز تماس و خدمات مشتری
یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین بخش های یک شرکت یا سازمان، آشنایی با انواع مراکز تماس و خدمات مشتری آن هاست. مرکز تماس call center در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشند، خسارات جبران ناپذیری برای آن مجموعه به بار می آورند....
بازاریابی تعاملی چیست؟
برای رشد یک کسب و کار باید از شیوه های مختلف بازاریابی استفاده کرد. یکی از این روش ها آشنایی و چیستی بازاریابی تعاملی و خدمات مشتری است. این شیوه بازاریابی یکی از شیوه های مبتنی بر محرک و کانال ارتباطی دو و چند طرفه است و منطبق بر تاکتیک بازاریابی...
پنج مورد از خدمات بد به مشتری
پنج مورد از خدمات بد به مشتری شامل موارد زیر می شود که اگر به درستی به مشتریان سرویس و اجرا نشوند، ضررهای جبران ناپذیری برای شرکت ها به بار می آورد و شامل موارد زیر می باشد: کاهش ارزش طول مشتری، از دست دادن بهترین کارمندان...