دلایل اهمیت تعامل با مشتری

دلایل اهمیت تعامل با مشتری

تعامل با مشتری به رابطه بین مصرف کننده یا مشتریان و شرکت ها گفته می شود. این کار از طریق کانال های مختلف امکان پذیر است، از جمله: ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد، خرید مجدد و موارد دیگر…

بهبود ارتباط مدیران با مشتری

شش راه بهبود ارتباط مدیران با مشتری

آن چه در ارتباط مؤثر بین مدیران کسب و کار و مشتریان مهم است ارتباط درست با مشتریان است که این امر از طریق شناخت نیازهای آن ها بدست می آید. باید گفت که مشتریان راضی+مشتریان تکراری و همیشگی= منجر به درآمدزایی بیشتر است و…

تاثیر فناوری مرکز تماس بر تجارت

تاثیر فناوری مرکز تماس بر تجارت

تکنولوژی مراکز تماس و تجارت یکی از دغدغه ها و موضوعاتی است که ذهن بسیاری از مدیران شرکت ها را به خود درگیر کرده است. با ورود تکنولوژی به بازار تجارت، شیوۀ کار کسب و کارها و شرکت ها نیز بسیار پیچیده شد و تغییرات عمده ای در فن آورری مراکز تماس بوجود آمد…

تلفن های تحت شبکه IP Phone

تلفن های تحت شبکه IP Phone

تلفن های تحت شبکه IP Phone، با پشتیبانی از پروتکل های IP و در قالب تلفن های تحت شبکه تولید می شوند. تلفن های IP در شبکه تلفن های VOIP استفاده می شوند که دارای تجهیزاتی با پشتیبانی از پروتکل های SIP، قابلیت تماس و انتقال تصویر بر بستر IP و همچنین اینترنت…

انواع مراکز تماس و خدمات مشتری

انواع مراکز تماس و خدمات مشتری

یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین بخش های یک شرکت یا سازمان، آشنایی با انواع مراکز تماس و خدمات مشتری آن هاست. مرکز تماس call center در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشند، خسارات جبران ناپذیری برای آن مجموعه به بار می آورند….

بازاریابی تعاملی چیست؟

بازاریابی تعاملی چیست؟

برای رشد یک کسب و کار باید از شیوه های مختلف بازاریابی استفاده کرد. یکی از این روش ها آشنایی و چیستی بازاریابی تعاملی و خدمات مشتری است. این شیوه بازاریابی یکی از شیوه های مبتنی بر محرک و کانال ارتباطی دو و چند طرفه است و منطبق بر تاکتیک بازاریابی…

پنج مورد از خدمات بد به مشتری

پنج مورد از خدمات بد به مشتری

پنج مورد از خدمات بد به مشتری شامل موارد زیر می شود که اگر به درستی به مشتریان سرویس و اجرا نشوند، ضررهای جبران ناپذیری برای شرکت ها به بار می آورد و شامل موارد زیر می باشد: کاهش ارزش طول مشتری، از دست دادن بهترین کارمندان…

تماس سرد مرکز تماس

تماس سرد (Cold calling)

تماس سرد یا کلد کالینگ به تماس هایی می گویند که از قبل هیچ ارتباطی بین مشتری و کارشناسان مرکز فروش شکل نگرفته است و معمولاً تماس هایی است که در آن کارشناسان اقدام به برقراری تماس ناخواسته با مشتری می کنند…

چت آنلاین و خدمات مشتری

چت آنلاین و خدمات مشتری

چت آنلاین به سیستمی گفته می شود که از طریق آن تیم های فروش و یا پشتیبانی یک شرکت می تواند با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط داشته باشد. لازم به ذکر است که امروزه داشتن یک سرویس چت آنلاین در کنار سرویس های مانند ایمیل و …

تفاوت سی آر ام و سی ای ام

تفاوت سی آر ام و سی ای ام

مقاله تفاوت سی آر ام و سی ای ام : مدیریت ارتباط با مشتری CRM متشکل از نرم افزارهایی است که برای تعامل بهتر و بیشتر مشتری و شرکت هاست، ولی CEM که به آن مدیریت تجربه مشتری نیز می گویند که به تجربه مشتریان توجه دارند…

شاخص اصلی تجربه مشتری

شاخص های اصلی تجربه مشتری

یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری است که یک محرک کلیدی برای رضایت، وفاداری و حفظ مشتری محسوب می شود. این موضوع برای بیشتر مراکز داد و ستد و شرکت ها حائز اهمیت است.یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری…

مزایای مرکز تماس مجازی

مزایای مرکز تماس مجازی

در سال های گذشته صنعت مرکز تماس به طور فزاینده ای رشد داشته است و این رشد بخاطر تغییراتی است که در تکنولوژی و فناوری، رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده مانند مشتریان بوجود آمده است….

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

از دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، تعامل مناسب بین آنهاست. مدیران مشاغل و کسب و کارها می بایست با نیاز مشتریان و خواسته های آنها آشنا باشند و با استفاده از ابزار و راه های مختلف به آنها پاسخ دهند…

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی WFO

بهینه سازی نیروی کار یا WFO توانست به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند تا با رویکرد جدیدی از مفاهیم نیروی کار وارد بازار شود. بهینه سازی نیروی کار مجموعه وسیعی از ابزارها، فناوری و فرآیندهاست، که این ابزارها برای افزایش بهره وری، کیفیت و کارایی استفاده می شوند…