موارد راه اندازی مرکز تماس
موارد راه اندازی مرکز تماس : بسیاری از شرکت ها و مراکز داد و ستد باید در مورد مراکز تماس اطلاعات کافی داشته باشند و موارد راه اندازی مرکز تماس و چگونگی انجام عملیاتی آن را با رعایت همه جوانب و با دقت تمام در نظر داشته باشند. مواردی مانند بودجه و هزینه ها،...
مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس
مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس: برون سپاری یا Outsourcing به واگذاری انجام فرایندها، کوچک سازی و چابک کردن سازمان، کاهش و کنترل هزینه ها، دسترسی به منابع غیر داخلی، تقسیم ریسک به یک تامین کننده خارجی برای بهبود عملکرد شرکت و سازمان ها گفته می شود...
مرکز تماس چند کاناله Multi Channel Call Center
مرکز تماس چند کاناله یا به عبارت دیگر Multi channel call center شامل کانال هایی مانند: تلفن VOIP، پیام کوتاه، ایمیل، چت وب و ویدئو است که همه آن ها در عین مستقل بودن از طریق یک سرور مرکزی در دسترس هستند. این کانال ها قابلیت هایی مانند تجزیه و تحلیل...
مدیریت داده های مشتری CDM
مدیریت داده های مشتری CDM یا Customer data management یک اصطلاح کلی برای استراتژی، ابزارها، فرآیندها و استانداردهایی است که اکثر شرکت ها و کسب و کارها از آن استفاده می کنند. مدیریت داده های مشتری هم چنین شامل جمع آوری، ذخیره سازی، سازماندهی...
انتقال مرکز تماس به فضای ابری
در موضوع انتقال مرکز تماس به فضای ابری می توان گفت سرویس های مبتنی بر فضای ابری یا مراکز تماس ابری یک پلتفرم قابل دسترسی وب هستند که برای مدیریت کردن همه تماس ها هم چنین تعاملات با مشتریان طراحی شده است. از این رو موضوعاتی مانند...
اتوماسیون رباتیک و مراکز تماس
شاید بتوان گفت یکی از تأثیرات عمده تکنولوژی بر پیکره هوش مصنوعی بوده است. هوش مصنوعی با ورود به بخش های وسیعی از صنعت، تغییرات عمده و شگرفی را ایجاد کرده است که یکی از آن مکان ها، مراکز تماس است. تکنولوژی توانسته جایگزین بسیار خوب و...
مهارت های کارشناسان مرکز تماس
مهارت های کارشناسان مرکز تماس و کار در مرکز تماس call center بسیار زیاد است که چهارده مهارت اصلی کارشناسان مرکز تماس اهمیت ویژه ای دارند، مانند: ارتباط موثر، دانش کافی، صبوری، همدلی و...
تاثیر فناوری مرکز تماس بر تجارت
تکنولوژی مراکز تماس و تجارت یکی از دغدغه ها و موضوعاتی است که ذهن بسیاری از مدیران شرکت ها را به خود درگیر کرده است. با ورود تکنولوژی به بازار تجارت، شیوۀ کار کسب و کارها و شرکت ها نیز بسیار پیچیده شد و تغییرات عمده ای در فن آورری مراکز تماس بوجود آمد...
تلفن های تحت شبکه IP Phone
تلفن های تحت شبکه IP Phone، با پشتیبانی از پروتکل های IP و در قالب تلفن های تحت شبکه تولید می شوند. تلفن های IP در شبکه تلفن های VOIP استفاده می شوند که دارای تجهیزاتی با پشتیبانی از پروتکل های SIP، قابلیت تماس و انتقال تصویر بر بستر IP و همچنین اینترنت...
انواع مراکز تماس و خدمات مشتری
یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین بخش های یک شرکت یا سازمان، آشنایی با انواع مراکز تماس و خدمات مشتری آن هاست. مرکز تماس call center در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشند، خسارات جبران ناپذیری برای آن مجموعه به بار می آورند....
تماس سرد (Cold calling)
تماس سرد یا کلد کالینگ به تماس هایی می گویند که از قبل هیچ ارتباطی بین مشتری و کارشناسان مرکز فروش شکل نگرفته است و معمولاً تماس هایی است که در آن کارشناسان اقدام به برقراری تماس ناخواسته با مشتری می کنند...
مزایای مرکز تماس مجازی
در سال های گذشته صنعت مرکز تماس به طور فزاینده ای رشد داشته است و این رشد بخاطر تغییراتی است که در تکنولوژی و فناوری، رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده مانند مشتریان بوجود آمده است....
بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی WFO
بهینه سازی نیروی کار یا WFO توانست به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند تا با رویکرد جدیدی از مفاهیم نیروی کار وارد بازار شود. بهینه سازی نیروی کار مجموعه وسیعی از ابزارها، فناوری و فرآیندهاست، که این ابزارها برای افزایش بهره وری، کیفیت و کارایی استفاده می شوند...
برون سپاری مراکز تماس
برون سپاری مرکز تماس یکی از استراتژیک ترین تصمیمات تجاری کسب و کارهاست. مراحل برون سپاری مراکز تماس به مدیران شرکت ها و کسب و کارها این اجازه را می دهد که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند...
پایتخت مرکز تماس
فیلیپین پایتخت مرکز تماس در جهان است، چرا که اکثر مردم به زبان انگلیسی مسلط بوده و با غرب ارتباط تنگاتنگی دارند، نیروهای کار ارزان، کوشا، دلسوز و فعال هستند...