مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ
laptop icon - blog
pencil icon - blog page havosh.ir

آنچه خواهیم خواند

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ: آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که کسب و کارهای متوسط و بزرگ چه ارتباطی با هم دارند. طی سال های گذشته و با افزایش سرعت فناوری و تکنولوژی در بین مشاغل مختلف بخصوص در بین کسب و کارهای مرتبط با مراکز تماس و خدمات مشتری، تلفن هایی به بازار آمد که برای بهبود بهره وری و سرعت کسب و کارهای متوسط و بزرگ نقش مهمی دارند. آوایا بعنوان تلفنی با عملکرد بالا بهترین گزینه برای این کسب و کارها محسوب می شود. شاید بتوان گفت یکی از عملکردهای مهم تلفن های آوایا که باعث شده بسیاری از مشاغل از آن استفاده کنند، امنیت بالای آن است، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.

کسب و کارهای متوسط و بزرگ

امنیت کسب و کار

شرکت‌ های متوسط و بزرگ کسب‌ و کارهایی هستند که مانند کسب و کارهای کوچک درآمد و دارایی یا تعدادی کارمند مشخص دارند و درصد قابل توجهی از مشاغل را در سراسر جهان تشکیل می ‌دهند. البته هر کشوری تعریف خاصی از شرکت های متوسط و بزرگ دارد. در این کسب و کارها معیارهای اندازه معینی باید رعایت شود، و گاهی اوقات، صنعتی که شرکت در آن فعالیت می کند نیز در نظر گرفته می شود. هر کشور همچنین ممکن است دستورالعمل های متفاوتی را در بین صنایع تعیین کند تا تعریف کند که کارکرد یک کسب و کار در بخش های مختلف چیست. از طرفی این کسب و کارها نقش مهمی در اقتصاد دارند و تعداد زیادی از مردم را به کار می گیرند و به شکل گیری نوآوری کمک می کنند. دولت ها بطور منظم مشوق هایی از جمله رفتار مالیاتی مطلوب و دسترسی بهتر به وام ها را برای کمک به حفظ این شرکت ها ارائه می دهند.

کسب و کارهای متوسط

همان طور که در مقاله های قبل نیز تا حدودی اشاره شد، بسیاری از کارکنان مشاغل کوچک و متوسط و حتی بزرگ، در هر مکانی که حضور داشته باشند می توانند به مشتریان خدمات ارائه دهند. این مکان ها ممکن است در یک دفتر کار باشد یا در یک کافی شاپ در یک شهر و کشور دیگر یا لب ساحل. آن چه حائز اهمیت است این است که قابلیت های وسایل الکترونیکی سیار بر کسی پوشیده نیست و امروزه سرعت کار نیروها در حال تغییر و حرکت است. تلفن های آوایا شرکت ها را قادر می کند که به مشتریان سریع پاسخ دهند و اطلاعات لازم را با آن ها به اشتراک بگذارند. بنابراین استفاده از تلفن های آوایا در عین پیشرفته بودن سیستم، بسیار هم آسان است، چرا که این تلفن ها همزمان قابلیت تعامل با کاربران بسیاری را دارند.

راه کار تعامل کسب و کارهای متوسط و بزرگ

همه ی آن چیزی که کسب و کار های متوسط بدان نیاز دارند در یک راه کار دیده شده است. یک راه کار ساده و قدرتمند به نام آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office Platform) که شامل تماس از طریق همه کانال های صوتی، چت، ایمیل، فکس، پیام کوتاه، ارتباط های ویدئویی، راه اندازی مراکز تماس (Contact Center) می باشد و همچنین از همه ی ساختارهای شبکه پشتیبانی می کند. یک راه کاری کامل، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه که با مدیریت آسان به کسب و کارها در رسیدن به افزایش بهره وری کمک می کند.

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

تعهد به ارائه خدمات و تعامل با مشتری از هر نقطه

با استفاده سرویس مبتنی بر ابر در Google Chrome

همکاری مشترک دو شرکت AVAYA و گوگل (Google) و استفاده از سرویس Google Cloud به شما اجازه می دهد تا همکاران شما (Agents) حتی بهنگامی که خارج از سازمان هستند از طریق Google Chrome و بدون پیچیدگی های رایج به مرکز تماس (Contact Center) متصل شده و به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

تبدیل شدن کسب و کار های کوچک و متوسط به بزرگ در یک زمان، به اضافه نمودن قابلیت های مبتنی بر تعامل با مشتریان نیاز دارد. مراکز تماس آوایا ویژگی مهمی در این راه هستند. امروزه برای کسب سهم بیشتری از بازار به ابزارهایی نیاز دارید که مشتریان را با شما در یک ارتباط پایدار و ارتباطات یکپارچه و مبتنی بر تعامل نگاه می دارد. آوایا برای کسب و کارهای متوسط این ابزار ها را با هزینه های پایین فراهم کرده است.

ویدئو برای مشاغل
تعامل با همکاران، مشتریان، شرکای تجاری و زنجیره تامین با استفاده از راه کارهای ویدئویی به سادگی امکان پذیر خواهد بود. پیاده سازی آسان، انعطاف پذیری و ابزارهای کاربر پسند، بهمراه پشتیبانی از همه ابزارهای ارتباطی مانند کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ، تبلت و اتاق های کنفرانس Full HD از راه کارهای ویدئویی آوایا یک فرصت جدید برای توسعه کسب و کارها فراهم نموده است.

ابزارهای شبکه برای کسب و کار های متوسط

آوایا برای تامین تمامی نیازهای کسب و کارهای متوسط از جمله ابزارهای شبکه راه کارهایی انعطاف پذیر، قابل اعتماد و آسان ارائه نموده است. کمک به حصول اطمینان از بالاترین سطح عملکرد با قابلیت Plug and Play و هزینه های نگهداری بسیار پایین از ویژگی های بارز راه کارهای Avaya برای مشاغل متوسط می باشد.

امنیت برای کسب و کارهای متوسط

افزایش امنیت در ارائه راه کارها با رویکرد محافظت از ارتباط های صوتی و کنفرانس ویدئویی و حفظ اطلاعات از ربودن، دسترسی های غیر مجاز و یا ایجاد اختلال در ارتباطات از مهم ترین ویژگی های ابزارهای آوایا در ارائه امنیت است. کاهش ریسک ارتباطی با دسترسی های راه دور و استفاده از VPN از ویژگی های محصولات آوایا می باشد.

conclusion

نتیجه گیری

از مطالعه این مقاله می توان نتیجه گرفت که آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ پرداخته شد. از آن جایی که کسب و کارهای متوسط و بزرگ با شرایط مختلفی روبرو هستند، محصولات آوایا برای این کسب و کارها دارای اهمیت بسیار هستند. با توجه به توانایی این مهارت در مدیریت شرایط مختلف و انجام فعالیت های متنوع، شرکت هایی که دارای محصولات آوایا هستند، می تواند بهترین تصمیمات را بگیرند و بهترین راه حل ها را برای مواجهه با مشکلات پیدا کنند. بطور کلی، داشتن آوایا در کسب و کارهای متوسط، می تواند به مدیران کمک کند تا با شرایط مختلفی که در زندگی و کسب و کارشان با آن ها مواجه می شوند، بهترین تصمیمات را بگیرند و بهترین راه حل ها را برای مواجهه با مشکلات پیدا کنند. در نتیجه، می توان گفت که آوایا بعنوان یکی از بهترین محصولات می تواند در مشاغل متوسط و بزرگ نیز بسیار مفید باشد.

نوشته های مشابه