مقاله ها, مرکز تماس, هوش مصنوعی

آوایا و بانکداری

آوایا و بانکداری
lazy
lazy

آنچه خواهیم خواند

آوایا و بانکداری

طی سال های اخیر با ورود تکنولوژی و فناوری به بازار جهانی، بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها و در کل زندگی مردم متحول شده است. یکی از قسمت هایی که با سرعت از تکنولوژی های روز استفاده کرد بانک ها بود. اما آن چه که اهمیت دارد این است که در این بین بسیاری از شرکت های الکترونیکی و ارائه دهندگان فناوری های روز دنیا، گوی سبقت را از همتایان خود گرفتند و گامی نو و بزرگ در این راه برداشتند. یکی از این شرکت ها، آوایا AVAYA است که خدماتی نو و جدید در عرصه بانکداری ایجاد کرده است. آوایا و بانکداری یعنی ورود تکنولوژی های جدید به صنعت بانکداری توسط شرکت آوایا. دستگاه ‌های صوتی و تصویری آوایا، به مشتریان این امکان را می ‌دهند تا با کارشناسان بانکی از طریق تصویر و صدا در ارتباط باشند و تراکنش ‌های خود را انجام دهند و کارشناسان هم می توانند در جهت مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند. با وجود ویژگی‌ های مثبت و کارآیی بالای دستگاه‌ های صوتی و تصویری آوایا، این شرکت بعنوان یکی از مهم‌ ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان، در زمینه بانکداری الکترونیک نیز موفقیت‌ های بسیاری داشته است، که این امر هم باعث کاهش هزینه ها و هم رضایت مشتریان شده است.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا و بانکداری ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند. 

بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک شکلی از بانکداری است که در آن وجوه از طریق مبادله سیگنال های الکترونیکی به جای مبادله پول نقد، چک یا سایر انواع اسناد کاغذی منتقل می شود. انتقال وجوه بین موسسات مالی مانند بانک ها و اتحادیه های اعتباری صورت می گیرد. آن ها هم چنین بین موسسات مالی و موسسات تجاری مانند فروشگاه ها رخ می دهند. هر زمان که شخصی پول نقد را از دستگاه باجه خودکار (ATM) برداشت کند یا با استفاده از کارت نقدی (که مبلغ بدهی به فروشگاه را از یک حساب پس ‌انداز یا چک می‌ کشد) برای خرید پرداخت کند، وجوه از طریق بانکداری الکترونیکی منتقل می ‌شود. بانکداری الکترونیکی متکی بر سیستم های کامپیوتری پیچیده ای است که با استفاده از خطوط تلفن ارتباط برقرار می کنند. این سیستم های کامپیوتری نقل و انتقالات و مالکیت وجوه را ثبت می کنند و روش هایی را که مشتریان و موسسات تجاری برای دسترسی به وجوه استفاده می کنند را کنترل می کنند. سیستم های بانکداری الکترونیکی مختلفی وجود دارد و اندازه آن ها متفاوت است. نمونه ای از یک سیستم کوچک، یک شبکه ATM است، مجموعه ای از ماشین های باجه خودکار متصل به هم که به یک موسسه مالی متمرکز و سیستم کامپیوتری آن مرتبط هستند.

تکنولوژی در بانکداری

ایجاد مشتریان مادام العمر

ایجاد وفاداری و افزایش سودآوری هم زمان با کاهش هزینه ها، پیچیدگی و ریسک

مشتریان خود را بشناسید

شرکت هاوش ارائه دهنده راه کارهای بهبود و توسعه مراکز تماس آوایا شما را قادر به استفاده از قدرت داده ها جهت ارائه تجارب شخصی و مشارکتی می سازد.

کاهش ریسک و افزایش وفاداری

امکانات و قابلیت های امنیتی avaya  به شما کمک می کند تا از مشتریانتان حفاظت کنید، خدمات بهتری به آنان ارائه و رضایت آنان را افزایش دهید.

افزایش سودآوری

ما می توانیم به شما در کنترل هزینه ها، کاهش تخلفات مربوط به گرفتن وام و افزایش بازگشت سرمایه کمک کنیم.

همکاری با یک رهبر قدرتمند

۴۱ بانک از ۵۰ بانک برتر دنیا، از راه کارهای ارتباطی آوایا استفاده می کنند. کسب و کار شما نیز می تواند از تکنولوژی پیشتاز، تخصص و پشتیبانی فنی ما بهره مند گردد.

خلق تجارب شخصی برای مشتریان

خواسته ها و انتظارات مشتریان بانکی به طور مداوم در حال تغییر است. ما می توانیم به شما در برآورده ساختن آنها از طریق ابزارهای گوناگون اعم از نرم افزارهای تلفن های همراه تا کانال های سلف سرویس و ابزارهای رسانه ای اجتماعی کمک کنیم.

افزایش بهره وری و سود آوری

تقویت کارآیی، خدمات و ارزش از طریق تحلیل بلادرنگ مرکز تماس

جذب و حفظ مشتریان بیشتر

راه کارهای ارتباطی چند کانالی و حساس به متن ما سبب تسهیل عملیات بانکی و افزایش وفاداری مشتریان می شوند.

استفاده از راه کار های  سیار و مبتنی بر وب  جهت ایجاد روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان

آیا می دانید که تا سال ۲۰۱۶ یک بیلیون مشتری تلفن هوشمند خواهند داشت؟ مشتریان بانکی شما می خواهند که از طریق وسایل الکترونیکی خود  و به روش مورد علاقه شان با شما در ارتباط و تعامل باشند. عدم توانایی شما در تامین این نیاز سبب نارضایتی مشتریان و از دست دادن کسب و کارمی شود. avaya به شما در ارائه خدمات سیار و آنلاین ایمن و راحت با استفاده از فناوری های نوین کمک می کند.

بانکداری

در بانکداری الکترونیک، تکنولوژی صوتی و تصویری یکی از ابزارهایی است که برای بهبود تجربه مشتریان و افزایش سطح خدمات بانکی استفاده می‌شود. آوایا با تولید دستگاه‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستم‌های بانکی، به وسیله‌ی فناوری صوتی و تصویری، بانک داری را به مرحله‌ی بعدی از ارائه خدمات بانکی می‌رساند.

یکی از محصولات آوایا، دستگاه‌های صوتی و تصویری برای اتصال به سیستم‌های بانکی هستند که به مشتریان این امکان را می‌دهند تا از طریق صدا و تصویر، تراکنش‌های خود را انجام دهند. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی صدا و تصویر، به مشتریان این امکان را می‌دهند تا همواره با یک کارشناس بانکی در ارتباطات یکپارچه باشند و تراکنش‌های خود را انجام دهند، به عنوان مثال، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت اطلاعات مربوط به حساب بانکی و غیره.

lazy

نتیجه گیری

بانکداری الکترونیک و استفاده از تکنولوژی در بانکداری، به دلیل ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت مشتریان، بسیار حائز اهمیت است. آوایا با تولید دستگاه‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستم‌های بانکی، به وسیله‌ی فناوری صوتی و تصویری، بانک داری را به مرحله‌ی بعدی از ارائه خدمات بانکی می‌رساند. دستگاه‌های صوتی و تصویری آوایا، به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با کارشناسان بانکی از طریق تصویر و صدا در ارتباط باشند و تراکنش‌های خود را انجام دهند و کارشناسان هم می توانند در جهت مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند. با وجود ویژگی‌های مثبت و کارآیی بالای دستگاه‌های صوتی و تصویری آوایا، این شرکت به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان، در زمینه بانکداری الکترونیک نیز موفقیت‌های بسیاری داشته است.

نوشته های مشابه