آوایا و بانکداری
تکنولوژی در بانکداری
ایجاد مشتریان مادام العمر
ایجاد وفاداری و افزایش سودآوری هم زمان با کاهش هزینه ها، پیچیدگی و ریسک
مشتریان خود را بشناسید
شرکت هاوش ارائه دهنده راه کارهای بهبود و توسعه مراکز تماس آوایا شما را قادر به استفاده از قدرت داده ها جهت ارائه تجارب شخصی و مشارکتی می سازد.
کاهش ریسک و افزایش وفاداری
امکانات و قابلیت های امنیتی avaya به شما کمک می کند تا از مشتریانتان حفاظت کنید، خدمات بهتری به آنان ارائه و رضایت آنان را افزایش دهید.
افزایش سودآوری
ما می توانیم به شما در کنترل هزینه ها، کاهش تخلفات مربوط به گرفتن وام و افزایش بازگشت سرمایه کمک کنیم.
همکاری با یک رهبر قدرتمند
۴۱ بانک از ۵۰ بانک برتر دنیا، از راه کارهای ارتباطی آوایا استفاده می کنند. کسب و کار شما نیز می تواند از تکنولوژی پیشتاز، تخصص و پشتیبانی فنی ما بهره مند گردد.
خلق تجارب شخصی برای مشتریان
خواسته ها و انتظارات مشتریان بانکی به طور مداوم در حال تغییر است. ما می توانیم به شما در برآورده ساختن آنها از طریق ابزارهای گوناگون اعم از نرم افزارهای تلفن های همراه تا کانال های سلف سرویس و ابزارهای رسانه ای اجتماعی کمک کنیم.
افزایش بهره وری و سود آوری
تقویت کارآیی، خدمات و ارزش از طریق تحلیل بلادرنگ مرکز تماس
جذب و حفظ مشتریان بیشتر
راه کارهای ارتباطی چند کانالی و حساس به متن ما سبب تسهیل عملیات بانکی و افزایش وفاداری مشتریان می شوند.
استفاده از راه کار های سیار و مبتنی بر وب جهت ایجاد روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان
آیا می دانید که تا سال ۲۰۱۶ یک بیلیون مشتری تلفن هوشمند خواهند داشت؟ مشتریان بانکی شما می خواهند که از طریق وسایل الکترونیکی خود و به روش مورد علاقه شان با شما در ارتباط و تعامل باشند. عدم توانایی شما در تامین این نیاز سبب نارضایتی مشتریان و از دست دادن کسب و کارمی شود. avaya به شما در ارائه خدمات سیار و آنلاین ایمن و راحت با استفاده از فناوری های نوین کمک می کند.
استفاده از تکنولوژی در بانکداری به منظور بهبود عملکرد، رضایت مشتریان، افزایش سرعت و دقت در انجام تراکنشها و کاهش هزینهها بسیار حائز اهمیت است. بانک داری الکترونیک و ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت، موبایل و دستگاههای خودپرداز، به عنوان جایگزینهایی برای بانکداری سنتی مطرح شدهاند.
بانکداری الکترونیک
در بانکداری الکترونیک، تکنولوژی صوتی و تصویری یکی از ابزارهایی است که برای بهبود تجربه مشتریان و افزایش سطح خدمات بانکی استفاده میشود. آوایا با تولید دستگاههای صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستمهای بانکی، به وسیلهی فناوری صوتی و تصویری، بانک داری را به مرحلهی بعدی از ارائه خدمات بانکی میرساند.
یکی از محصولات آوایا، دستگاههای صوتی و تصویری برای اتصال به سیستمهای بانکی هستند که به مشتریان این امکان را میدهند تا از طریق صدا و تصویر، تراکنشهای خود را انجام دهند. این دستگاهها با استفاده از تکنولوژی صدا و تصویر، به مشتریان این امکان را میدهند تا همواره با یک کارشناس بانکی در ارتباطات یکپارچه باشند و تراکنشهای خود را انجام دهند، به عنوان مثال، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت اطلاعات مربوط به حساب بانکی و غیره.
نتیجهگیری :
بانکداری الکترونیک و استفاده از تکنولوژی در بانکداری، به دلیل ارائه خدمات بهتر و سریعتر، کاهش هزینهها و افزایش رضایت مشتریان، بسیار حائز اهمیت است. آوایا با تولید دستگاههای صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستمهای بانکی، به وسیلهی فناوری صوتی و تصویری، بانک داری را به مرحلهی بعدی از ارائه خدمات بانکی میرساند. دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، به مشتریان این امکان را میدهند تا با کارشناسان بانکی از طریق تصویر و صدا در ارتباط باشند و تراکنشهای خود را انجام دهند و کارشناسان هم می توانند در جهت مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند. با وجود ویژگیهای مثبت و کارآیی بالای دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان، در زمینه بانکداری الکترونیک نیز موفقیتهای بسیاری داشته است.
منتشر شده در تاریخ : 1396.08.15
نویسنده : شرکت هاوش
جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید