
آنچه خواهیم خواند
آوایا و بانکداری
طی سالهای اخیر با ورود تکنولوژی و فناوری به بازار جهانی، بسیاری از شرکتها و کسب و کارها و در کل زندگی مردم متحول شده است. یکی از قسمتهایی که با سرعت از تکنولوژیهای روز استفاده کرد بانکها بود. اما آنچه که اهمیت دارد این است که در این بین بسیاری از شرکتهای الکترونیکی و ارائه دهندگان فناوریهای روز دنیا، گوی سبقت را از همتایان خود گرفتند و گامی نو و بزرگ در این راه برداشتند. یکی از این شرکتها، آوایا AVAYA است که خدماتی نو و جدید در عرصه بانکداری ایجاد کرده است. آوایا و بانکداری یعنی ورود تکنولوژیهای جدید به صنعت بانکداری توسط شرکت آوایا. دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، به مشتریان این امکان را میدهند تا با کارشناسان بانکی از طریق تصویر و صدا در ارتباط باشند و تراکنشهای خود را انجام دهند و کارشناسان هم میتوانند در جهت مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند. با وجود ویژگیهای مثبت و کارآیی بالای دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، این شرکت بهعنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان، در زمینه بانکداری الکترونیک نیز موفقیتهای بسیاری داشته است، که این امر هم باعث کاهش هزینهها و هم رضایت مشتریان شده است.
آنچه از پیش روی شما میگذرد درمورد ” آوایا و بانکداری ” است، ما در شرکت هاوش تلاش میکنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.
بانکداری الکترونیک
بانکداری الکترونیک شکلی از بانکداری است که در آن وجوه از طریق مبادله سیگنالهای الکترونیکی بهجای مبادله پول نقد، چک یا سایر انواع اسناد کاغذی منتقل میشود. انتقال وجوه بین موسسات مالی مانند بانکها و اتحادیههای اعتباری صورت میگیرد. آنها همچنین بین موسسات مالی و موسسات تجاری مانند فروشگاهها رخ میدهند. هر زمان که شخصی پول نقد را از دستگاه باجه خودکار (ATM) برداشت کند یا با استفاده از کارت نقدی (که مبلغ بدهی به فروشگاه را از یک حساب پس انداز یا چک میکشد) برای خرید پرداخت کند، وجوه از طریق بانکداری الکترونیکی منتقل میشود. بانکداری الکترونیکی متکیبر سیستمهای کامپیوتری پیچیدهای است که با استفاده از خطوط تلفن ارتباط برقرار میکنند. این سیستمهای کامپیوتری نقل و انتقالات و مالکیت وجوه را ثبت میکنند و روشهایی را که مشتریان و موسسات تجاری برای دسترسی به وجوه استفاده میکنند را کنترل میکنند. سیستمهای بانکداری الکترونیکی مختلفی وجود دارد و اندازه آنها متفاوت است. نمونهای از یک سیستم کوچک، یک شبکه ATM است، مجموعهای از ماشینهای باجه خودکار متصل بههم که به یک موسسه مالی متمرکز و سیستم کامپیوتری آن مرتبط هستند.
تکنولوژی در بانکداری
ایجاد مشتریان مادام العمر
ایجاد وفاداری و افزایش سودآوری هم زمان با کاهش هزینهها، پیچیدگی و ریسک
مشتریان خود را بشناسید
شرکت هاوش ارائه دهنده راه کارهای بهبود و توسعه مراکز تماس آوایا شما را قادر به استفاده از قدرت دادهها جهت ارائه تجارب شخصی و مشارکتی میسازد.
کاهش ریسک و افزایش وفاداری
امکانات و قابلیتهای امنیتی avaya به شما کمک میکند تا از مشتریانتان حفاظت کنید، خدمات بهتری به آنان ارائه و رضایت آنان را افزایش دهید.

افزایش سودآوری
ما میتوانیم به شما در کنترل هزینهها، کاهش تخلفات مربوط به گرفتن وام و افزایش بازگشت سرمایه کمک کنیم.
همکاری با یک رهبر قدرتمند
۴۱ بانک از ۵۰ بانک برتر دنیا، از راه کارهای ارتباطی آوایا استفاده میکنند. کسب و کار شما نیز میتواند از تکنولوژی پیشتاز، تخصص و پشتیبانی فنی ما بهرهمند گردد.
خلق تجارب شخصی برای مشتریان
خواستهها و انتظارات مشتریان بانکی بهطور مداوم در حال تغییر است. ما میتوانیم به شما در برآورده ساختن آنها از طریق ابزارهای گوناگون اعم از نرم افزارهای تلفنهای همراه تا کانالهای سلف سرویس و ابزارهای رسانهای اجتماعی کمک کنیم.
افزایش بهرهوری و سودآوری
تقویت کارآیی، خدمات و ارزش از طریق تحلیل بلادرنگ مرکز تماس
جذب و حفظ مشتریان بیشتر
راه کارهای ارتباطی چند کانالی و حساس به متن ما سبب تسهیل عملیات بانکی و افزایش وفاداری مشتریان میشوند.
استفاده از راه کارهای سیار و مبتنیبر وب جهت ایجاد روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان
آیا میدانید که تا سال ۲۰۱۶ یک بیلیون مشتری تلفن هوشمند خواهند داشت؟ مشتریان بانکی شما میخواهند که از طریق وسایل الکترونیکی خود و به روش مورد علاقهشان با شما در ارتباط و تعامل باشند. عدم توانایی شما در تامین این نیاز سبب نارضایتی مشتریان و از دست دادن کسب و کار میشود. avaya به شما در ارائه خدمات سیار و آنلاین ایمن و راحت با استفاده از فناوریهای نوین کمک میکند.
بانکداری
در بانکداری الکترونیک، تکنولوژی صوتی و تصویری یکی از ابزارهایی است که برای بهبود تجربه مشتریان و افزایش سطح خدمات بانکی استفاده میشود. آوایا با تولید دستگاههای صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستمهای بانکی، به وسیلهی فناوری صوتی و تصویری، بانکداری را به مرحلهی بعدی از ارائه خدمات بانکی میرساند.
یکی از محصولات آوایا، دستگاههای صوتی و تصویری برای اتصال به سیستمهای بانکی هستند که به مشتریان این امکان را میدهند تا از طریق صدا و تصویر، تراکنشهای خود را انجام دهند. این دستگاهها با استفاده از تکنولوژی صدا و تصویر، به مشتریان این امکان را میدهند تا همواره با یک کارشناس بانکی در ارتباطات یکپارچه باشند و تراکنشهای خود را انجام دهند، بهعنوان مثال، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت اطلاعات مربوط به حساب بانکی و غیره.
نتیجه گیری
بانکداری الکترونیک و استفاده از تکنولوژی در بانکداری، بهدلیل ارائه خدمات بهتر و سریعتر، کاهش هزینهها و افزایش رضایت مشتریان، بسیار حائز اهمیت است. آوایا با تولید دستگاههای صوتی و تصویری با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به سیستمهای بانکی، به وسیلهی فناوری صوتی و تصویری، بانکداری را به مرحلهی بعدی از ارائه خدمات بانکی میرساند. دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، به مشتریان این امکان را میدهند تا با کارشناسان بانکی از طریق تصویر و صدا در ارتباط باشند و تراکنشهای خود را انجام دهند و کارشناسان هم میتوانند در جهت مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نمایند. با وجود ویژگیهای مثبت و کارآیی بالای دستگاههای صوتی و تصویری آوایا، این شرکت بهعنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان، در زمینه بانکداری الکترونیک نیز موفقیتهای بسیاری داشته است.