مقاله ها, مرکز تماس

نماینده آوایا در ایران

نماینده آوایا در ایران
lazy
lazy

آنچه خواهیم خواند

نماینده آوایا در ایران

در مقالات قبل در مورد شرکت آوایا و خدماتی که به کسب و کارها و شرکت ها ارائه می دهد اشاره کردیم. در این مقاله سعی داریم نماینده آوایا در ایران را معرفی کنیم. شرکت آوایا بعنوان یک شرکتی که در حوزه فناوری و دیجیتال فعالیت می کند، توانسته طی سال های گذشته خدمات خوب و متنوعی در حوزه فناوری و ارتباطات ارائه دهد. شرکت هاوش بعنوان نماینده رسمی و قانونی AVAYA در ایران فعالیت می کند و وظایف مهمی را برعهده دارد، از جمله پشتیبانی فنی این محصولات، فروش و توزیع و خدمات آن، آموزش و پشتیبانی مشتریان و حل مشکلات فنی. در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد نمایندگی آوایا در ایران  و ” نماینده آوایا در ایران ” است، ما در شرکت هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

نماینده آوایا

طی سال های گذشته با ورود تکنولوژی و فناوری، دنیا با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر بوده است، و بسیاری از کسب و کارها برای این که از هم عقب نمانند سعی کردند از تکنولوژی و فناوری برتر مرکز تماس استفاده کنند. امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها از هوش مصنوعی و اتوماسیون های آن نهایت بهره را می برند. فناوری ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی - که زمانی فقط برای شرکت ‌های بزرگ با بودجه‌ های کلان و تخصص پیچیده عملی، امکان ‌پذیر بود - امروزه برای همه قابل دسترسی است و شرکت های تجاری بزرگT کوچک و افراد می توانند از آن استفاده کنند. مراکز تماس بطور خاص مملو از فرصت هایی برای ترکیب هوش مصنوعی و اتوماسیون هستند. در حالی که هدف نهایی استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون ها، بهبود تجربه مشتری است، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید برای اطمینان از قابل استفاده بودن و ارزش ‌آوری آن در نظر گرفت. در ادامه به مفهوم پیاده سازی هوش مصنوعی و اتوماسیون آن در مرکز تماس می پردازیم.

نماینده آوایا در ایران کیست؟

پاسخ به این پرسش همواره برای مشتریان مهم است. بدیهی است که همواره همه مشتریان خواهان دریافت کالای اصل و خدمات خوب هستند. ولی

آیا آوایا در ایران نمایندگی دارد؟

آیا در ایران شرکتی هست که نماینده آوایا باشد؟

پاسخ رک و بی پرده به همه مشتریان در ایران این است: خیر به هیچ عنوان

آوایا

ولی توضیح آن بدین شرح است: ممکن است نگاه هم وطنان ما به سوی تحریم ها برگردد، ولی مسئله اصلی این است که وجود تحریم های ایران به تنهایی دلیل پاسخ منفی نیست، بلکه آوایا (AVAYA) بر خلاف بسیاری شرکت های اروپایی و آسیایی شبکه همکاری به صورت نمایندگی و بخصوص نمایندگی انحصاری ندارد، بلکه در تمام دنیا شرکت هایی که با آوایا (AVAYA) کار می کنند به نام همکار تجاری شناخته می شوند که البته متناسب با توان فنی و تجاری رتبه های مختلفی دارند، مثلاً یک همکار تجاری رتبه پلاتینیوم یا همکار دیگری رتبه گلد دارد و البته رتبه های دیگری هم وجود دارد، هر یک از این رتبه ها ملاک گستره فعالیت و دامنه ارائه خدمات فروش و پس از فروش است و همواره توسط شرکت آوایا (AVAYA) به طور بسیار جدی نظارت می شوند و حتی محدوده فعالیت تجاری آن ها نیز توسط آوایا (AVAYA) تعریف می شود، بعبارتی هر یک حوزه فعالیت مشخصی دارند. بعنوان مثال در شهر نیویورک، شرکت آوایا (AVAYA) در حدود ۳۵۰ همکار دارد که هر یک در حوزه مشخصی فعالیت می کنند.

شرکت آوایا

شرکت آوایا یکی از شرکت‌های معتبر و رسمی در ایران است که خدمات متنوعی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه می‌دهد. برای ارائه خدمات خود به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، این شرکت از نماینده قانونی و رسمی خود با نام شرکت هاوش استفاده می‌کند. هاوش همکار تجاری شرکت آوایا، وظایف مهمی را بر عهده دارد از جمله ارائه خدمات پشتیبانی فنی، فروش و توزیع محصولات و خدمات شرکت، آموزش و پشتیبانی مشتریان و همچنین حل مشکلات فنی مرتبط با خدمات شرکت. با توجه به تخصص و تجربه شرکت هاوش در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت آوایا از خدمات ارزشمند و حرفه‌ای این نماینده برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده می‌کند.

نکته مهم دیگر این است که در ساختار شرکت آوایا (AVAYA) همکاری نیابتی هم وجود ندارد، بعبارتی هیچ شرکتی در سراسر دنیا نمی تواند از یک همکار تجاری آوایا (AVAYA) نمایندگی فعالیت در حوزه محصولات و خدمات آوایا (AVAYA) را اخذ نماید.

نماینده آوایا در ایران

نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا (AVAYA) در ایران نداریم، آیا معنی آن این است که نمی توانیم محصولات و خدمات آوایا را در ایران دریافت کنیم؟ پاسخ این است که به صورت رسمی و با حمایت و نظارت شرکت آوایا (AVAYA)، خیر. ولی همان طور که بسیاری از کالا های موجود در بازار به صورت رسمی وجود ندارند و فعالیت آن ها نیز تحت پوشش و نظارت شرکت اصلی نیست ولی در کشور ما وجود دارند و بسیاری از آن ها نیز به خوبی ارائه و پشتیبانی می شوند، بخصوص این که در زمینه شبکه و مخابرات این مسئله بیشتر به چشم می آید در مورد آوایا (AVAYA) هم چنین است و چندان جای نگرانی نیست و مشتریان می توانند با کمی تحقیق و بررسی در سابقه شرکت های ارائه دهنده، اعتماد کنند.

تقریباً نزدیک به ده سال است که محصولات آوایا به ایران وارد شده است و در حدود نزدیک به ده شرکت در این زمینه فعالیت کرده اند و یا هم چنان فعالیت می کنند، ولی تعداد متخصصان آن در کشور مشابه سایر محصولات نیست و تقریبا تعداد کمی در این زمینه فعال هستند، ولی پروژه های بسیار زیادی در این زمینه انجام شده که با سابقه خوبی هم همراه بوده است.

مالک معنوی و مادی این سایت، متولی و نخستین شرکتی بوده است که به صورت جدی و حرفه ای در این زمینه از ابتدا فعالیت کرده و صدها پروژه موفق به انجام رسانده است و تقریباً ۹۹% از همه افرادی که در زمینه محصولات آوایا (AVAYA) در ایران فعالیت می کنند توسط این فرد آموزش دیده و مشغول به کار شده اند، که حال برخی از آن ها به صورت مستقل یا در همکاری با سایر شرکت ها فعالیت می کنند که البته همگی از توان خوبی برخوردار هستند و مشتریان در ایران می توانند به آن ها اعتماد نمایند. بدیهی است این تعداد در آینده روز به روز افزایش یافته که در گسترش این بازار سهم خواهند داشت. از آن جا که محصولات آوایا (AVAYA) بسیار با ارزش و کارآمد هستند و همان طور که سال ها رتبه نخست را در سراسر دنیا داشته اند، در ایران هم با ارائه طرح های درست و خدمات شایسته توسط شرکت های ایرانی دست خواهند یافت و مشتریان ارزشمند ایرانی با انتخاب محصولات آوایا (AVAYA) نه تنها خرید ندارند بلکه یک سرمایه گزاری با ارزش برای رشد کسب و کار خود و افزایش بهره وری خواهند داشت. فقط به جهت مسئولیتی که بر حسب سال ها تلاش در این زمینه احساس می کنیم، از مشتریان گران قدر ایرانی می خواهیم که نسبت به شناخت شرکت ارائه دهنده محصولات آوایا یا خدمات آوایا (AVAYA) و تیم های اجرایی جدیت داشته باشند. سابقه خوب و دارا بودن تیم های قوی در این زمینه کافی است و عنوانین دروغین نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا (AVAYA) در ایران صرفاً یک شعار تبلیغاتی بوده و نمی تواند ملاک کیفیت ارائه کالا و خدمات باشد.

lazy

نتیجه گیری

در مقاله بالا گفته شد که امروزه با ورود فناوری و تکنولوژی به بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها، آن ها از ورود تکنولوژی استقبال کردند. یکی از شرکت هایی که در زمینه فناوری، دیجیتال و الکترونیک توانست فعالیت گسترده داشته باشد و جای خود را در بازار و صنعت الکترونیک باز کند، شرکت آوایا AVAYA است. آوایا توانسته طی دهه های گذشته محصولات خوبی را به بازار عرضه کند و برند خود را جهانی کند. در این بین بسیاری از شرکت ها در کشورهای مختلف سعی کردند نمایندگی آن را در دست بگیرند. با توجه به تخصص و تجربه شرکت هاوش در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت آوایا از خدمات ارزشمند و حرفه ‌ای این نماینده برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده می ‌کند. بنابراین پشتیبانی فنی این محصولات، فروش و توزیع و خدمات، آموزش و پشتیبانی مشتریان و حل مشکلات فنی آن برعهده این شرکت می باشد که در بالا به آن پرداخته شد.

نوشته های مشابه