مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری

توسعه بسترهای نرم افزاری

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری ” است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

موفقیت برنامه های کسب و کار از طریق یکپارچه سازی قابلیت های ارتباطی

ارتباط های درونی در فرآیندهای نرم افزارهای پشتیبانی، ساختار آسان تری را برای شرکت شما ایجاد خواهد نمود، به گونه ای که کارکنان برای پیدا کردن، توزیع اطلاعات، اولویت بندی کارها و ارتباطات در راستای شناخت نیازها و تصمیم گیری ها، شرایط آسان تری را سپری خواهند نمود.

آوایا که منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری می باشد، با ترکیب برنامه های کاربردی موجود، بر اساس فن آوری ارتباطات و مراکز تماس برای ارتباط هایی مانند صدا، ویدئو کنفرانس، متن و ایمیل، ارتباط های کامل تری را در شرایط اجتماعی جدید با پشتیبانی از موبایل، سرویس های ابری و .. برای کسب و کارها فراهم نموده است و همه ی این موارد در شرایطی برای کسب و کارهای امروزی فراهم می گردد که نیازی به داشتن اطلاعات دقیق و کامل برای صاحبان کسب و کارها نخواهد داشت.

توسعه نرم افزار

۱٫ همراه محیط زیست

توسعه ارتباطات یکپارچه و برنامه های کاربردی مرکز تماس بر اساس جریان های ارتباطی کسب و کار شما و آن چه کارمندان شما بدون محدودیت در فن آوری بدان نیاز دارند.

۲٫ بدون پیش شرط

پرش به سمت توسعه کسب و کار بدون نیاز به پیش زمینه های فنی برای ایجاد و فعال کردن تحویل برنامه های کاربردی ارتباطی.

۳٫ یکپارچگی کامل با بسترهای نرم افزاری Avaya Aura

توسعه بسترهای نرم افزاری ارتباطی آوایا، بر اساس قابلیت های اطمینان، امنیت و مقیاس پذیری مبتنی بر راه کارهای Avaya Aura طراحی شده است و این ساختار یکپارچگی کامل دارد.

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری 1

بسترهای نرم افزاری

توسعه بسترهای نرم افزاری و توسعه ماژولار مبتنی بر Snap-In

برنامه های کاربردی که بر اساس تولید و استفاده از Snap-In های مختلف که توسط تولید کننده های متعدد ایجاد شده موجب کاهش زمان و هزینه تولید خواهند شد.

بعنوان مثال یک ماژول با قابلیت بررسی بانک های اطلاعاتی بصورت هم زمان با ماژول دیگری جهت دعوت به سیستم های کنفرانس ویدئویی از طریق بستر های نرم افزاری آوایا ترکیب شده و هر دو کار را به صورت هم زمان انجام می دهند و این می تواند بر اساس اشتراکی باشد که کاربر از طریق سیستم های مبتنی بر ابر، در بانک اطلاعاتی برای خود ایجاد نموده است.

Snap-In های در دسترس شامل پیشرفت هایی برای تجزیه و تحلیل گفتگوها بصورت بلادرنگ، تخصیص کارها برای تماس مشتریان، یک فضای بزرگ برای ذخیره داده ها و همراه با امکانات WebRTC برای کلیک به تماس و قابلیت هایی چون ابزارهای آسان برای طراحی فرآیندهای ارتباطی کسب و کار می باشند.

ارتباطات و همکاری مبتنی بر کانال های مختلف و متنوع

پشتیبانی از صدا، ویدئو، متن و ایمیل، همه برای ایجاد ارتباطات و پشتیبانی از همکاری های موثر و مبتنی بر کانال های ارتباطی مختلف و متنوع می باشد.

چنین ساختاری تضمین می کند تا تمام کانال های مناسب ارتباطی برای کسب و کارها فراهم شده باشد.

با وجود کانال های ارتباطی متنوع می توان اطمینان حاصل نمود که تمامی ارتباط های مورد نیاز کسب و کار ها با تمامی اعضای تیم از جمله افرادی که متحرک بوده و یا از موبایل استفاده می نمایند همواره برقرار خواهد بود.

چنین ساختاری در کسب و کار ها، اضافه بر این که به ارتباطات یکپارچه و همکاری های آسان منجر می گردد، خود یکی از مهم ترین تضمین هایی برای بهره وری بیشتر است.

حداکثر سرمایه گذاری های Avaya و  توسعه بسترهای نرم افزاری

یکپارچه سازی نرم افزاری خود می تواند یک چالش جدی برای توسعه پروژه ها باشد، زیرا سرمایه گذاری های پیشروی ممکن است کسب و کارها را با مشکلات اقتصادی ایجاد نماید.

ولی Avaya که منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری می باشد، نگرانی های موجود را به حداقل رسانده است و با ارائه ساختارهای توسعه ای بر اساس پلت فرم Avaya Aura این امکان را فراهم می سازد تا بخش مهمی از توسعه بر روی سیستم های کنونی کسب و کارها صورت پذیرد.

آوردن یک ساختار جدید و دمیدن روح تازه به کسب و کارها به سادگی و بر اساس پلت فرم کنونی امکان پذیر است و این امر باعث می شود تا کسب و کارها تضمین های لازم را برای توسعه بسترهای نرم افزاری داشته باشند و بعبارتی حداکثر بهره وری را از سرمایه گذاری خود برای استفاده از راه کارهای آوایا بدست آورند.

معماری قدرتمند برای حداکثر توسعه

اضافه کردن قابلیت های همکاری های موثر و قدرتمند به کسب و کار ها بدون نیاز به تغییرات ساختاری در معماری، استاندارد ها و پروتکل ها برای ایجاد شرایط بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به صورت بلادرنگ برای مواجهه با چالش های کسب و کار، استفاده بهینه از ارتباطات و مراکز تماس با اتصال برنامه های کاربردی چند وجهی، انعطاف پذیر، رایگان، بهمراه آموزش های سریع و تصویری توسط شرکت های توسعه ای سیستم های آوایا، موسوم به Avaya DevConnect از قابلیت های بسیار مهم سیستم های Avaya می باشد.

نتیجه‌گیری:

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری

در این مقاله به بررسی پلتفرم آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری پرداختیم. این پلتفرم، یک مجموعه ابزارهای توسعه نرم افزار است که برای تولید برنامه‌های کاربردی با کیفیت و قابل اعتماد به کار می‌رود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پلتفرم آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری، امکان توسعه برنامه‌های کاربردی با طراحی مدرن است. با استفاده از این پلتفرم، می‌توان برنامه‌هایی با طراحی زیبا و کاربرپسند تولید کرد. همچنین، این پلتفرم امکان استفاده از ابزارهای متن باز برای طراحی رابط کاربری برای برنامه‌های کاربردی را نیز فراهم می‌کند.

آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری، امکان ساخت برنامه‌های کاربردی چندسکویی و با طراحی مدرن را فراهم می‌کند. همچنین، این پلتفرم شامل ابزارهای متن باز برای توسعه برنامه‌های کاربردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی با کیفیت و قابل اعتماد تولید کنند. به طور کلی، پلتفرم آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری یک ابزار قدرتمند برای توسعه برنامه‌های کاربردی است که به کاربران امکانات بسیاری را فراهم می‌کند.


منتشر شده در تاریخ : 1396.01.13

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه